Weer zo aan het twijfelen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mel1989, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou mn ongie is nog steeds niet door... het blijft bij af en toe wat licht roze verlies..
    Vanmorgen een hele lichte test.. ergens hoor ik een stemmetje jeej het heeft met de innesteling te maken en zondag test je een stuk duidelijker, en dan hoor ik weer een stemmetje, nee toch niet de duiveltjes komen zo in alle hevigheid..
    Vermoeiend dit 😑😑

2. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Herkenbaar Mel! Had gister mijn NOD. Vage krampen, heeeel minimaal bloed en vooral bruin verlies. Maar geen echte ongesteldheid + de daarbij behorende klachten. Ook geen zwangerschaps kwaaltkes trouwens. Geen test gedaan, al teveel van die kruidvat 2v5 versleten. Ik wacht nu tot een paar dagen na de nod. Ps geen MMM hier. Gewoon een wens voor nog een kindje.

3. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh erg he die onduidelijkheid, ik wordt er niet goed van het maakt me zo onzeker.. de pregnyl is er nu wel uit, dus als er nu een streepje komt weet ik zeker dat ie van een zwangerschap is...
    Ik heb wel wat rare steekjes en buikpijntjes gevoeld 2 dagen geleden, dus je bedenkt je van alles..

Knap dat je het zolang uit kan houden hoor, en dat van die testjes ken ik hihi, vaste klant bij de kruidvat hier ;)..
    Wanneer denk je dat je gaat testen?
    Liefs

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Heb je nog getest?Ik duim nog voor je.

5. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Dank je voor je lieve berichtje! Ik heb mijn antwoord inmiddels. Enorm ongesteld. Maar geen teleurstelling hoor, ik wil er (nog) niet teveel druk op zetten. Hoop zo enorm voor je dat je een goede test hebt! Ik koop trouwens vaak gewoon meteen 2 doosjes met testen. De kassiere voelt zich vaak ongemakkelijker dan ik 😉 Wanneer ga jij weer testen? Liefs

6. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier helaas ook duidelijkheid, flink orgie geworden en alweer met een nieuwe ronde gonal begonnen!
    nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen!
    Bedankt voor het duimen en de lieve berichtjes.

7. mel1989

mel1989 Actief lid

13 apr 2012
    285
    0
    16
    NULL
    NULL
    orgie :') hahaha moest natuurlijk ongie zijn

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ach, wat jammer zeg!