hallo, ik heb een vraagje over mijn dochter. zij is ruim 8 weken en laat over de gehele dag zachte maar ook flink hoorbare windjes. Ze lijkt er geen hinder van te hebben en de windjes ruiken niet erg. Na het drinken kan dochtertje bijna nooit een boertje laten, soms maar 1 keer op een dag. herkent iemand van jullie dit of heeft er iemand een tip ik hoor het graag. ik kan het ook nog gaan vragen aan iemand van het consultatiebureau. alvast bedankt
Lana doet het nu al af en toe, denk idd dat het komt omdat ze ook geen boertjes laat.. Kan wel een uur bezig zijn met het boertje, maar er komt gewoon niets. Verder heeft ze er geen last van en is ze een hele tevreden baby, dus maak ik me er niet druk om.
Mijn zoon kon moeilijk boeren laten als baby, wat ik deed op het laatst was met hem de trap op en neer lopen toen knalde er zomaar een boer uit mijn zoon liet ook veel winden als baby, denk dat het lucht er toch op een manier uit moet
wat lon en tijn al zegt. Ik merk door de bv dat mijn dochter de ene keer meer wonden laat dan de andere keer omdat het ook nog ligt aan wat ik heb gegeten. Haar vader is er soms niets bij zo hard kan ze het.
Danique laat ook de hele dag en nacht veel windjes, soms keiharde zelfs, ik merk het al, dan slaapt ze, en gaat ze ineens liggen draaien, en dan prrrrrttt een windje en dan gaat ze weer rustig verder slapen... Ze boert soms ook moeilijk, maar wat ik dan doe, ik leg haar even neer (plat) een minuut of 10-15 na de fles, en dan pak ik haar weer op na een minuutje of wat, en dan komt er weleens een boertje uit. Als ze inslaap moet komen, en ze blijft maar draaien en onrustig doen, dan pak ik haar ook weleens op en komt er ineens nog een boertje uit. De KA zei dat het winden laten niet abnormaal is ofzo...
Evy laat ook veel windjes ennuh, die stinken wel Ik kan je geen tips geven, maar dat hoeft toch ook niet? Mensen laten nu eenmaal windjes (of harde knetterscheten )
Hier ook 1 hoor...boertjes en scheten! Wat hij nu vaak heeft is schetjes laten bij inspanning....als hij gaat zitten of omrolt...zooo grappig! En hij lacht er zelf nog om ook! Soms heeft hij er wel veel last van...en ook pijn in zn buik door...maar dat komt door zijn KMA... Zolang ze geen last heeft is het niet erg! Dat is ook wat de KA zei tegen ons!
Ik hoor al sinds joey ís geboren al poepies bij hem Maak er een heel verhaal van speciaal als hij darmkrampjes heeft Dan zeg ik kijkend naar zijn pamper:"Kom op poepie!Eruit!Joey heeft geen zin in een pijnlijke buikie!" Dan fiets ik met zijn beentjes tot we een poepie horen en zeggen we:"Yay poepie eruit!" Dan even juigen! Joey is dan zo blij erna! Hij boert wel en we geven hem infacol zodat zijn windjes niet extreem pijnlijk zijn... Het is dat we zijn geleert vanaf het moment dat we naar de wc kunnen dat het hebben van windjes vies is en niet hoort Nou ik heb crohn en als ik dat niet zou doen zou ik erge pijnlijke darmen hebben Ik doe het zo fatsoenlijk mogelijk want tja het zit erin gegoten... Ga gewoon een windje laten in de wc of waar er even geen mensen zijn We doen er niet vreemd over als joey een windje laat want dan zal hij zich schamen voor wat zijn eigen lijf hoort te doen...