Op hoeveel dpo zit je nu? Ja weetje wat vervelend is, nog voordat je eventueel hcg aanmaakt wat voor symptonen zorgt, neemt je progestatron ook toe. Dat kan ook voor van alles in je lichaam zorgen, terwijl je niet zwanger bent. Ben je wel zwanger dan kan je hcg ook heel langzaam toenemen en dus te laag zijn om waar te nemen. Doe dan na bijv 3 dagen nog een test ipv de dag erna Conclusie het kan van alles zijn. Ik blijf hopen...
Ik heb geen idee op hoeveel dpo ik zit, aangezien ik niet weet wanneer mn eisprong was Had inderdaad al expres een paar dagen gewacht voordat ik weer ging testen.. Ik heb er nu nog 1 liggen en ik ben echt zo iemand die de testen moet opmaken als ze die in huis heeft (enorme testdrang)! Dus als er volgende week nog niks is, test ik nog een keertje.. En daarna geef ik het op! Bedankt voor je reacties Mona Ik blijf je even volgen, ben ook benieuwd wat het bij jou is!
Ik ken dat en koop om die reden geen testen meer. Kocht er veel, goedkope en dure en ging dan elke dag testen, nog voor nod! Dus ik heb ze gewoon niet meer in huis. Ik moet nog 10 dagen. Dank je wel! Hou me op de hoogte meid!
Ja erg he? Ik haal ze ook niet meer op voorraad, alleen als ik weer denk dat het misschien weer zo zou kunnen zijn, haha.. Wel de 2v5 dus dat valt nog mee in de kosten! Die van de Action wil ik ook weleens proberen. VL begon gisteravond uit het niets zelf over kindjes.. Een collega van hem heeft een kindje gekregen en vl zei dat hij denkt volgend jaar ook te kunnen vermelden dat ie papa is geworden! Dus ik vroeg aan hem hoe hij daar opeens bij kwam, toen zei ie dat ie het diep in zijn hart stiekem toch wel erg leuk vindt en dat hij gewoon een voorgevoel heeft dat het niet meer lang gaat duren. Ondanks die negatieve test dus.. Zou hij gelijk hebben?!
Ik hoop het, dat zou super gaaf zijn. Ik heb vandaag last van waterige afscheiding. Normaal ben ik na mn ei super droog. Daarnaast weer pijn gehad rechts in mn onderbuik als ik er op drukte, is nu weer weg. En sowieso dat rare gevoel in mn buik, alsof ik mn spieren aanspan. Ik wou dat ik kon testen
Bij mij is het geloof ik andersom.. Ik ben juist droog, terwijl ik dat normaal volgens mij niet heb.. Maar let er eigenlijk nooit op! Dit valt me nu dan gewoon op..
Mischien zijn we er wel teveel mee bezig hihi. Ik schrijf wel alles op. Puur omdat ik het snel vergeet en 4 weken later weer afvraag of ik normaal zus of zo heb. Nog iets veranderd bij jou?
Nee eigenlijk niet, bij jou wel? Ik denk ook dat we er teveel mee bezig zijn ja! Maar de tijd zal het leren..
Hoi meiden, Hier ook in spanning wat mijn klachten nou betekenen. Ik heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld op de dag dat het ongeveer "hoorde". Daarna een apart gevoel in mijn buik, iets wat ik niet echt kon plaatsen. Een paar keer ineens heel misselijk geweest. Sinds 2 dagen gevoelige borsten, alsof ze zwaar zijn ineens. Niet pijnlijk of zo. Ook een week na mijn eisprong een hele strakke en beetje opgeblazen buik. En bijna elke dag vanaf mijn eisprong tot nu last van een soort steekjes in mijn onderbuik, rechts en links. Oja, en ineens sinds een paar dagen m'n hele neus onder de puistjes (nog nooit gehad, zelfs geen één puist in m'n pubertijd). Ik heb gisterochtend een test gedaan en daar kwam een heel vaag streepje op. Mijn vriend en ik dachten dat het negatief was en hebben de test weggegooid. Nu lees ik overal op dit forum dat je dan gewoon zwanger bent! Hahah! Toch maar nog een keertje testen dus. Wat denken jullie: Morgen alweer testen of wachten tot dinsdag? Ik heb testen van de Action, dus voor het geld maakt het niks uit.
Op hoeveel dpo zit je? Spannend hoor dit. Ik zou morgen met ochtend urine weer testen. Als je een roze lijntje krijgt binnen de tijd dan mogen we je denk ik feliciteren meid!! Gaaf dit. Ik wil ook hihi Ik heb soms hele lichte baarmoeder krampen en soms alsof ik mn spieren aanspan. Soms voel ik steken links of rechts, maar dan niet in mn onderbuik, maar midden. Straks zijn het mn darmen ofzo... Wou dat ik geduldige was.
Ooooohhhh wat spannend Pianootje! Een streep is een streep ja.. Ik zou zelf niet kunnen wachten tot morgenochtend hihi, zou gelijk nog een test doen! Maar het is misschien verstandiger om wel gewoon te wachten, mijn ongeduld pakt in de meeste gevallen niet positief voor mij uit namelijk haha. Ik wil ook wel zo'n test ja, bij mij zijn ze tot nu toe altijd Omo-wit geweest!! Daarom wacht ik zelf wel nog een paar dagen voordat ik mijn laatste test doe.. Als je trouwens een knaller wilt, moet je echt nog een paar dagen wachten.. Maar puur voor de bevestiging van het 'vage' streepje kan je prima morgen al testen hoor! WAT SPANNEND ALLEMAAL ZEG!
Ja zeker spannend! Ook omdat je door zo'n vaag streepje toch gaat twijfelen en niet teveel wilt uitgaan van het goede nieuws. Maar hopelijk morgen meer bevestiging en dinsdag een hele goede bevestiging Ik laat het jullie weten!
Vanochtend de test gedaan, heel even schrok ik omdat ik niks zag en wel zo'n enorme duidelijke controlestreep. Maar na korte tijd zag ik toch weer een streepje bij de "T" verschijnen! Zo'n licht streepje is lastig vast te leggen op de foto, maar ik heb het geprobeerd. Dit streepje was ietsje duidelijker dan die van twee dagen geleden. Dus dinsdag denk ik nog een keer testen en dan eventueel ook een CB halen.
Dankjulliewel voor de reacties! Ik word er helemaal enthousiast van! Morgen toch ook nog een cb test halen denk ik. Dan zie je het echt in woorden staan
Ik zie het ook duidelijk. Het is een licht streepje, maar wel roze en met de juiste dikte. Doe morgen idd de CB test voor je eigen gemoedrust, daarna zou ik zeggen "geef je er aan over en GENIET".
Ik heb vanochtend weer een testje gedaan.. Ik kon echt niet meer langer wachten! Maar helaas.. Ik geef het op voor deze maand, zullen wel weer gewoon ontpillingsverschijnselen zijn
Ik geef het ook op meid. Testje gedaan ook en negatief. Nooit aan de pil geweest, regelmatige cyclus, ik voel mn ei. Je zou haast denken kan niet mis gaan. Maar zo simpel is het allemaal niet.