Ik ben nu bijna twee weken gestopt met Utrogestan. Tijdens het gebruik van Utro had ik altijd witte afscheiding omdat de restjes Utro er uit kwamen. Nu ik dat niet meer heb, valt mij de "normale" afscheiding weer op. Ik merk vooral vandaag dat ik soms zoveel heldere, draderige afscheiding heb dat het wel lijkt of ik mijn eisprong krijg. Is dat normaal om zoveel afscheiding te hebben?
Hoe was het voor je zwangerschap? Ik heb altijd enorm veel afscheiding. Mijn moeder en zusjes ook. Is erfelijk denk ik. Elke arts denkt altijd dat er een schimmelinfectie zit, maar da's niet waar Het is in ieder geval nog meer als voorheen. Soms voel ik het gewoon zakken *sorry*. Maar da's dus volkomen normaal
Dank voor je antwoord! De afscheiding voor mijn zwangerschap was voorheen normaal, geen bijzonderheden. Maar ik ga er van uit dat het er bij hoort, vroeg mij het even af of het normaal is. Door die Utro kon ik "normale"afscheiding niet meer onderscheiden van de Utro afscheiding! Maar als jij het soms voelt zakken ( doe ik soms ook namelijk) dan zal het wel goed zijn! Thanx!!
Ik heb ook altijd wel wat meer afscheiding. Maar heb idd begrepen dat je tijdens je zwangerschap meer kan vloeien. Soms zoveel dat het echt lijkt of je "plasjes" verliest. Aan het einde denken mensen ook wel eens dat t al vruchtwater is, maar dan is het gewoon veel afscheiding
Dat is normaal. Tijdens de zwangerschap is je afscheiding meer ennnaar mate je verder vordert wordt het nog meer. Soms voelde ik het er zo uit lopen. Is gewoon normaal aldus mijn vk
De afscheiding die je meld is idd van je eiersprong. Die is doorzichtig, glibberig en dradig. Heel apart spul vind ik zelf haha
Ik heb ook altijd veel afscheiding..daarom gebruik ik een vaginale douche, gewoon alleen met water. Hierdoor heb ik er bijna geen last meer van. Alleen als ik zwanger ben heb ik er geen last meer van....