Elke week foto van buik gemaakt. Wie heeft er leuke ideeën mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melovekane, 23 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik heb van mn zwangerwchap elke week een foto gemaakt. Nu wil ik daar iets leuks mee doen. Hebben jullie leuke ideeën?

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik weet van een vriendin van elke maand en die heeft het in een lange lijst gedaan waar 10 foto's in konden en bij foto 10 dan de baby er bij :)

Je zou ook zo'n moaziek van foto's kunnen maken die tezamen misschien je baby laat zien? Weet even niet waar je dat kan doen.

3. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik wou het ook altijd doen er en er dan een filmpje van maken zodat je buikje echt groter ziet worden :) achteraf te bang dat het weer mis zou gaan dus ik heb een paar fototjes maar niet genoeg voor zo een filmpje
    Maar kijk ook even op google misschien kan je daar leuke ideetjes opdoen ;)

4. Blauwdeb

Blauwdeb Actief lid

14 sep 2015
    109
    0
    0
    erg leuk idee:)

5. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    kijk eens op pinterest.com daar staan heeeeele leuke ideeen :)

6. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in het eerste fotoboekje van baby de laatste blz gebruikt voor een buikenserie van 15-20-25-30-35-41 weken en daaronder de mooiste echofotos op een rijtje.

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik hen een fotoboek van de zwangerschap gemaakt.. Van de testen, echo's (heb er veel gehad), kamertje, zwangerschapsshoot enz. In dat boek heb ik op 2 pagina's ook alle weekfotos bladvullend gemaakt. Ziet er erg leuk uit om zo de groei te zien!

Verder had ik er voor gezorgd dat ik elke week dezelfde broek en hemdje aan had en in dezelfde houding stond.

Deel Deze Pagina