Zeker niet meer zelf kleuren en naar een kapper gaan. Als je nu met zilvershampoo aan de slag gaat dan worden de punten ook matter. Het is echt kapot nu, dus ik zou wel elke dag en masker gebruiken. En je muts Voor mijn carrière in het kappersvak heb ik mijn wit blonde haar donker willen maken... mos groen
Hihi, ik kleur het idd echt niet meer zelf! Wil het niet NOG vreselijker maken haha.. Zilvershampoo gebruik ik alleen bovenop en ik smeer nu dagelijks een goed haarmasker in mijn haar! Ik vind het echt doodeng om naar de kapper te gaan met dit haar, maar ik denk dat ik me er vandaag of morgen dan toch maar aan ga wagen..
Lekker naar de kapper gaan! En nu even lief zijn voor je jaar (haarmaskers, verzorgende olie etc.). Succes!
Oef... pijnlijk..... Ik heb het ook weleens gehad. De lengte was gewoon mooi blond. Maar de uitgroei...... of oranje of geel. Dan baal je echt
Ik zou gewoon een bruine tint kleur shampoo gebruiken voorlopig kan je toch weer over straat normaal maar niet zo agressief en vooral je haar heel goed verzorgen! Wat trouwens een heeeeele fijne lieve zachte shampoo is voor je haren is uniqone moet je maar even googlen ook niet duur in gebruik ik zweer der bij!
Klopt, het is echt geen gezicht.. Je ziet ook echt zo'n lijn lopen.. Bovenop oranjeachtig en OPEENS wordt het mooi blond met een klein beetje een groenige gloed.. AFSCHUWELIJK
Haha die heb ik expres gekozen, dan matchen we goed Nee grapje.. ZO ERG is het nou ook weer niet!! Als je snel kijkt dan valt het mee, maar als je mn haar serieus gaat observeren dan is het waardeloos
Aaaah, een foto waarop je gezicht onherkenbaar is? Nee, gewoon als de donder een afspraak maken bij een goede kapper, die kan je wel helpen.
Haha, wat zijn jullie grappig.. .......... NEE :x hihihihihi Ik wacht nu nog even tot mijn geld gestort is en dan ga ik als de wiedeweerga richting de kapper.. Zit niks anders op denk ik haha.
Misschien kun je tussendoor even gauw een zakcentje bijverdienen met je nieuwe look, dan kun je eerder naar de kapper:
Hahahahaha hou op hoor, zo voel ik me echt!! Het schijnt mee te vallen, maar misschien maak je het voor jezelf ook wel 100x erger Ik weet het niet haha
Gelukkig niet! Als het goed is komt het vandaag, maar komt van een andere bank.. Dus het duurt eventjes.. En anders heb ik het morgen