Weer zo'n domme trien..

Discussie in 'De lounge' gestart door Demino, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

De punten hebben inderdaad een super mooie blonde kleur :) maar dit bruin is zeker erg mooi. Een hele verbetering haha.

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Haha ja, die waren best goed gelukt! Dat was PRECIES de kleur die ik wilde.. Maar dan, zeg maar, over mn HELE haar.. Hahahaha.
    Thanks! Ik vrees dat ik niet veel andere keuzes had, hihi.. :D

3. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    vind alledrie de kleuren niet echt lelijk...

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Dat oranje-achtige wat bovenop zat, is ook niet foeilelijk. Het kan heel erg mooi staan, als je die kleur hebt uitgezocht en als het goed bij de kleur van je huid past..
    Maar in combinatie met mijn lengtes én met mijn huid vond ik het echt AFSCHUWELIJK. Vooral als ik een knot of een staart in deed was het om te janken.
    Maar thanks haha :p

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Een soort van uit de hand gelopen ombre eerst he. :p

6. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hahaha ja een soort van.. :p

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hoe heb je het bedacht om vlak voor je trouwen te gaan experimenteren met haarverf.... :p Lesson learnt? Haha.

Nee, ik vind alle 3 de foto's heel mooi hoor!! Zeker het laatste. Ziet er ook echt niet dof/touw-achtig uit. Goed opgelost :)

8. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja, echt weer wat voor mij.. Misschien met het idee dat de lente eraan komt en dan kriebelt het bij veel mensen toch om te veranderen van haarkleur.. Daarbij komt ook nog eens dat ik dus al best veel ben afgevallen en dan wil je vaak een complete metamorfose..
    Maar goed, gelukkig heb ik het nu 5 maanden voor de bruiloft gedaan en niet 5 dagen ervoor.. Denk dat ik dan spontaan de bruiloft liet verzetten, ZO erg vond ik het hahaha!
    Kapster zei dat dit zeker nog goed moet komen voor de bruiloft en had ook een leuke kleur in gedachten voor erbij.. Het komt goed! :D:D

(Maar inderdaad ja, ik heb mijn lesje geleerd! Pfjiew!)

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

heel veel succes. Hoop dat t weer helemaal mooi gaat worden!

Ik heb m'n haar net paars geverfd. Gelukkig wel leuk geworden Hihi.

10. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ooh tof! Van dat rode-kool-achtig-paars of echt helder paars? Als je begrijpt wat ik bedoel haha.. Rode-kool-kleur heeft zo'n paarse gloed erover..

11. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi ik heb dit topic met veel smiles door gelezen.
    jammer dat je geen foto hebt met het haar in z'n geheel, want zo los van elkaar leek het mij zo verschrikkelijk nog niet, maar als het idd van de ene kleur ineens overliep in de andere kleur snap ik dat je je ongelukkig voelde ;)

Wat fijn dat de kapper heeft kunnen fiksen, ziet er mooi uit!

12. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Haha nee was heel lastig om het tegelijk tactisch en goed op de foto te krijgen! De kleurovergang zie je wel een beetje op de middelste foto.. Het oranje liep echt opeens over op groenig, je zag echt zo'n lijn lopen op m'n hoofd met een enorm contrast :p en de lichtval op alle foto's is weer anders dus is idd wel lastig te zien..
    Maar geloof mij: het was verschrikkelijk. Ik wil niemand beledigen, maar ik voelde me een beetje als Laura van GTST (Jette vd Meij).. Die heeft ook echt een hele aparte kleur :D

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Uhm... Violet bruin stond er op. Ik vind het aardig donker met een paarsige gloed.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Geeeeeeeen idee waarom mn foto dwars is trouwens haha.

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hoe gaaf!
    Mag ik je vragen welk merk het was en welke haarkleur je zelf hebt?
    Ik wil ook....... :D

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben zelf donker blond. Dit was

L'Oréal casting crème gloss uitwasbaar (28 wasbeurten) ik wil graag hierna in 1x weer mn eigen kleur terug namelijk.

Kleur heet : 316
    BlackBerry
    Violet bruin.

Nu in de aanbieding bij de etos. En voor mijn lengte 2 pakkingen nodig gehad.

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ah..Ik heb donkerbruin bijna zwart haar.
    Maar ik kan kijken voor de fun wat het doet aangezien het toch uitwasbaar is. Bij jou is het echt supermooi zeg. :cool:
    Ik denk dat ik er 3/4 nodig heb dan, aangezien mijn haren tot bijna mijn billen zijn.
    Bedankt voor de info!

18. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ooohhhh tof!! Ik wil ooit ook een hele heftige kleur a la blauw, roze of paars! Voorlopig nog maar ff niet haha maar bij jou staat het iig al super!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Thanx Hihi

Deel Deze Pagina