2 eetlepels extra vierge olijfolie door je yoghurt met zemelen of lijnzaad. Werkte bij mij perfect! Was tip van de arts waar ik kwam voor darmproblemen. Als je lijnzaad in de reformwinkel koopt wel even kijken of je dat eerst 24 uur moet weken. Anders neemt het namelijk al je vocht op, in plaats van dat het voor prikkelingen zorgt
Enige wat bij mij telkens hielp: een dikke vette big Mac Gegarandeerd binnen 15 minuten succes bij mij vorige zwangerschap was dat ook het enige wat bij mij hielp haha
Bij mij werkte een flink bord chinees, al tijdens het eten moest ik rennen. En sorry voor het smerige verhaal, ik moest twee keer doorspoelen! Ik was weer voor 2 dagen klaar. hahahaha
Dit heb ik ook nog niet geprobeerd. Zal morgen eens kiwi's halen. Ook lekker! En een stuk gezonder dan iets van de Mac.
Op je nuchtere maag 1 a 2 glazen lauw water. En dan 3 kiwi erachteraan... En lactulose werkt ook goed (Apotheek)
Ik gebruik gebroken lijnzaad van zonnatura,zit in zakje en doe iedere ochtend eetlepel door de yoghurt, en daarnaast lopen en fisten met de hond, en inderdaad genoeg drinken. Las net dat iemand Miss klysma koest, kan zijn dat het mictolax is,dat is klein klysma waar je niet heel veel last van hebt, als je een groter klysma krijgt dan hè je ff flink buikkrampen en zit je poosje op toilet,sterkte ermee!en hopelijk hoef je niet lang in z.huis te blijven ! TS zo zie je zelfs er over paten werkt al stimulerend, dus iedereen gooi t op t forum
Je mag wel peperkoek, maar niet teveel is mij verteld, het heeft te maken met kaneel wat in de peperkoek zit.. Ik heb wat van internet gehaald: Kaneel Kaneel bevat de smaakstof coumarine. Er bestaan aanwijzingen dat coumarine binnenkrijgen tijdens de zwangerschap schadelijk kan zijn voor ongeboren babys. Dat risico zou het grootst zijn tijdens de eerste drie maanden van de zwangerschap (let dus vooral op bij geneesmiddelen). Het zou mogelijk ook kankerverwekkend zijn. Het is wel duidelijk dat als je coumarine in watvoor vorm dan ook met mate(!) nuttigt er geen risico´s zijn. Conclusie Geniet met mate! Kaneel is hartstikke lekker en heeft ook hele goede gezondheidsvoordelen. Maar tijdens de zwangerschap kun je je beter beperken tot één stroopwafel per dag, geen extra kaneelpoeder aan het eten toevoegen en verzorgingsproducten die coumarine bevatten vermijden. Het allerbelangrijkste is om geen antistollingsmedicijnen te gebruiken tijdens de zwangerschap en in de periode dat je zwanger probeert te worden.