Weer zo'n lichte streep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fingula, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fingula

Fingula Lid

13 sep 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat snap ik. Zou alleen zelf nooit 11 euro neer leggen om mijn man te gaan testen.

Feit blijft echter dat ik een dag over datum ben en dat eigenlijk nooit ben. Normaal gesproken kan ik de klok erop gelijk zetten. Daarbij komt dat ik telkens steken in mijn liesstreek heb. Toen ik ze kreeg dacht ik "O ja, dat is waar ook, die had ik de vorige 2 zwangerschappen ook"

Dus tja, dan ga ik natuurlijk naar mogelijke verklaringen zoeken en één daarvan is dat de kruitvat test minder gevoelig is dan dat prinsesje zegt. Maar ik realiseer me ook dat dit zoeken naar hoop is en dat die er niet echt is. I know, i know. Vannacht maar even afwachten en anders morgen nog een keer testen.

2. sandra24

sandra24 Niet meer actief

Zo wat een rot test, stomme streep en dan gewoon niet zwanger. Ik heb vanmiddag ff alvast wat kruidvat testjes gekocht, kosten ook niks :) hopelijk heb je met de kruidvat test morgenochtend wel weer een streepje..

3. Fingula

Fingula Lid

13 sep 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer niks. Zelfs geen indroogstreep. Bah, snap er niks van. Geen ongi te bekennen, voel me zwanger en de testen blijven stil. Bah

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oh klote testen zijn dat..

Jaar of 10 geleden testte ik met deze test vet positief, nog geen paar uur later werd ik hartstikke ongesteld..ik maar denken dat het weer misgegaan was....maar ik was gewoon niet zwanger geweest....

Hoop op snel een positieve test voor je..

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Balen meid, maar er is tot nu toe nog geen bloed. Dus wie weet....

Deel Deze Pagina