Hallo allemaal, Weet een topic over een onrustige baby Een tijdje ging het goed, ook (eindelijk) op een goed voedingsschema waar de kleine man het goed op doet. Alleen... vanaf vorige week maandag is het huilen, huilen, huilen. En dan niet gewoon huilen, nee, krijsen. Niks helpt om hem te troosten, hij is oververmoeid omdat hij niet slaapt. Ja slaapjes van hooguit een kwartier tot max een half uur en dat 2x per dag, de rest is hij wakker. Ook in de nacht zo. Al bij de huisarts geweest, meneer is namelijk enorm verkouden, en die constateerde oorontsteking. Enorm zielig, maar de paracetamol en neusspray lijken niet te helpen. Hij eet ook slecht doordat hij zo verkouden is. Op dit moment weet ik even niet meer wat ik kan doen, vrienden en ouders werken dus geen optie om kleine even heen te brengen, maar ik begin nu wel aardig op te raken. Wat kan ik nog doen om mijn zoontje stil te krijgen? Weer terug naar de huisarts? Afwachten?
Wat zielig! Beterschsp en sterkte. Erg balen dat niemand je nu even kan ontlasten! ik zou zelf idd (weer) even met de huisarts overleggen.
Terug naar de HA en kuurtje vragen voor de oorontsteking Ondertussen het bedje schuin zetten want dat vermindert de druk van de oren En misschien kan je even met hem stomen in de badkamer en alleen heet water aanzetten Je kan ook nig een halve ui in zn kamertje zetten voor de verkoudheid
Denk dat de oorontsteking niet weg is dus laat je niet wegsturen voordat je een antibiotica kuur hebt gekregen. Doet gigantisch veel pijn joh voor zo'n kleintje.
Bedankt voor de reacties, morgen maar weer de huisarts bellen! Net gestoomd in de badkamer, stoombadje hadden we van de week ook al geprobeerd. Bedje staat hier atijd al schuin. Veel schuiner kan hij niet... waar moet ik de ui neerleggen? Kuurtje wilde hij in eerste instantie niet geven, omdat het baby is en omdat het met een week 'vanzelf' over moest zijn. Morgen maar flink op aandringen dus...
Zeker aandringen,anders zeggen of hij dan een week bij je ha mag komen krijsen tot het "over" is....mijn ervaring is iig dat het niet vanzelf over gaat!...uit eindelijk met 12mnd heeft ze buisjes gekregen toen stuk beter! Sterkte!
Wat een l*l de behanger zeg, die huisarts. Je hebt het echt lang genoeg aangekeken. Bij oorpijn hoor je na 3 dagen verbetering te zien en anders terug gaan. Ik zal nu eens ff flink op mijn strepen gaan staan in jouw positie. Zo zielig voor je zoontje
Vraag gewoon voor ab kuur hoor voor de ooronsteking. Het doet toch echt pijn voor een baby. Elke dag stomen helpt idd. En een doorgesneden ui naast zijn bed leggen. Sterkte
Vanmorgen met de kleine man naar de ha geweest, weer onderzocht en in de oortjes gekeken. Oortje is nog niks verbeterd ten opzichte van vrijdag en ik kreeg zonder morren een kuurtje! Nu maar hopen dat het aanslaat, doet pijn om je kleintje zo te zien :'(, gelukkig slaapt hij nu even. Ik hoop dat hij wat slaap kan inhalen en weer snel het vrolijke mannetje wordt dat hij hiervoor ook was!
wat fijn dat je een kuur hebt gekregen. ik merkte altijd heel snel verschil. belangrijk is wel om hem afte maken ook al zijn de symptonen weg. wat hier ook goed helpt als ze zo vol zitten is luif. dat is het vroegere dampo wat je op je borst en rug smeerd.
Ik hoop dat ik het hier ook snel ga merken! Ik moet het een week gebruiken volgens de ha, dus ben benieuwd. Van hem hoefde ik daarna niet terug te komen voor controle, maar dat wil ik zelf wel. Wil wel zeker weten dat het over is! Luuf smeer ik elke ochtend en avond trouw Dat hebben we al standaard in huis, zodat we daar gelijk mee kunnen beginnen.