Ben ik zwanger heeft iemand enig idee??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RobinL, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinL

RobinL Lid

29 dec 2015
    48
    0
    6
    Hallo lieve dames,
    Ik heb altijd cyclussen gehad rond de 29 dagen. Vorige maand had ik een cyclus van 43 dagen ik dacht een uitschieter kan best een keer voorkomen uiteraard een paar testjes gedaan helaas allemaal negatief. Maar nu mijn nieuwe cyclus zit ik alweer op dag 40 ik heb nu niet getest omdat ik nergens last van heb en niet weer ene negatieve test in handen wil hebben( dat is steeds zo confronterend). Wat zoude jullie doen toch testen ook afwachten en aannemen dat ik gewoon weer een lange cyclus heb? Heeft iemand anders dit ook meegemaakt altijd normale cyclus en ineens langere?

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen,

Xxx Robin

2. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik zou toch even testen hoor meid, want je hoeft geen klachten te hebben. Elke zwangerschap is anders! Veel vrouwen zeggen nergens last van te hebben gehad.

Dan weet je tenminste waar je aan toe bent, ook al is t negatief. Weet je, je verandert er toch niets aan..

Hoop voor je dat het een leuke reden heeft!!

3. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou toch gaan testen want mocht je zwanger zijn dan moet het overduidelijk zichtbaar zijn in de test. Zo niet dan weet je waar je aan toe bent. En kan je naar de huisarts gaan voor te lange cyclussen. Je kan ook suplementen met extra vitamine E gebruiken die helpen ook tegen lange cyclussen.
    Hoop natuurlijk voor je op een positieve test. Kan je heel goed begrijpen. Weet hoe de teleurstelling voelt bij een negatieve test. Maar toch kan zekerheid je ook een bepaalde rust geven en uitkijken naar de nieuwe ronde. Anders blijf je maar hopen en de spanning kan ook frustrerend werken. Succes!

Deel Deze Pagina