Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopen op een plakbeeb Probeer er toch van te genieten! Liefs brenda
Gefeliciteerd, spannende weken voor je. Hopelijk een plakbeeb. Ik herken je angst, krijg dinsdag mijn eerste echo. (Ps, had jij eerst een andere naam?)
Gefeliciteerd, ik ga voor je duime dat het nu wel goed mag gaan! (ps wat heb je een mooie foto van je meisje geplaatst!).
hoi, heel herkenbaar 2 miskramen gehad en nu weer zwanger gisteren getest en vandaag weer ben 4 weekjes zwanger. blij maar ook heel bang................. wachten op de eerste echo. gr.laila
Hee Bijzonder, gefeliciteerd!! Ik ben 1 dagje eerder uitgerekend. Ik snap je angst, probeer er toch van te genieten!
meid!! ik zag aan je mooie meid dat jij dat was(wist ik veel dat je je naam had veranderd) ik ga ook weer voor je duimen! deze moet gewoon blijven! x
Gefeliciteerd en om je even een hart onder de riem te steken: Ikzelf in juni een leeg vruchtzakje bij 8,3 wk, in november vmk bij 5,2wk en nu inmiddels ruim 9 weken zwanger en het lijkt nu goed te gaan!!! Heb vertrouwen meid, hoe moeilijk dat ook is!!! Ik duim voor je!!!
Hey meis! Wat fijn om te zien dat je weer zwanger bent, van harte gefeliciteerd Ik hoop en duim met je mee dat het deze keer allemaal goed mag gaan. Liefs Michelle