Na 9 miskramen (vroege en met 11.5 week), minimaal 6mnd verplicht opgelegde rust door vk en gyn en nu 9 weken zwanger van 2e kindje. Weer een week voorbij. Eerste echo al achter de rug, kloppend hartje en goede grote. A.s. zaterdag 2e echo en 22 februari 3e echo. Gaat het dit keer wel goed, is ons dit keer wel het geluk gegunt? Moest het even van me afschrijven, een week voorbij ben zo gelukkig, maar wat onzeker, want de voorlaatste keer was het na 2 goede echo's en hartactie over... pfff
ooh meid wat een geweldig nieuws! proficiat en ondanks de twijfels die om de hoek beslist komen kijken, geniet er van!!
OOOOO wat een goed nieuws. We gaan er gewoon vanuit dat deze blijft plakken. Probeer er toch een beetje van te genieten en ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Gefeliciteerd!!!! Ga er van genieten ondanks alle onzekerheid. Jullie hebben het verdiend en na deze keer gaan jullie gewoon een ontzettend mooi kindje in jullie armen kunnen houden! Ik duim in ieder geval voor jullie.
Heel hartelijk gefeliciteerd! Dat je moet proberen te genieten zul je mij niet horen zeggen want weet helaas hoe moeilijk dat is als je meermaals gezien hebt dat het ondanks goede groei en hartslag plots klaps over is... Ik hoop voor jou gewoon dat de komende weken vliegen en je straks stukje bij beetje vertrouwen krijgt in jullie nieuwe wonder
Gefeliciteerd meid!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je over 7 maanden een prachtig kindje in je armen mag vast houden!!
Heel erg bedankt allemaal! Doet me toch weer goed al die reacties. Genieten zal moeilijk zijn inderdaad, maar hoop dat als komende zaterdag de echo opnieuw goed is, dat ik ietsje minder onzeker durf te zijn