Radeloos!!!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door pluutje84, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluutje84

pluutje84 Lid

29 nov 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Lastig om je verhaal neer te zetten, maar ik moet t toch even doen.
    Mijn vriend en ik zijn bijna 2 jr samen. Ik ben 26 weken zwanger, fulltime HBO student en studeer januari af. maart ben ik uitgerekend. Ik heb daarnaast een bijbaan en onderhoud ons twee. Mijn vriend heeft lang in detentie gezeten en nog steeds geen baan, geen recht op een uitkering (door mijn studiefinanciering en studielening zeggen ze) en is snel agressief.
    Als hij boos op me wordt dan slaat hij me in me gezicht of trekt aan me haar, stompt me of bespuugd me en nog veel meer. Ook gaan er spullen stuk want hij gooit overal mee, terwijl ik hard werk voor me geld.
    Hij is vroeger zelf mishandeld door zn moeder en moest al vroeg in verschillende internaten zitten hierdoor. Ik heb soms ook wel medelijden voor zijn situatie maar dat rechtvaardigd niet wat hij met mij doet. Ik sla niet en schreeuw niet, ben de rust zelf. ik verdedig me wel, oja zeker, en nu helemaal met me buik. Dan gebruik ik me nagels alleen dan wordt ie nog bozer omdat ik m dan laat bloeden.

Hij heeft veel schulden en ik help m daarmee, regel van alles, doe alles voor m.
    Hij speelt bijna 24uur IMVU, dat avatar spel (kijk maar op google). Het is een 18+ spel en seksueel getint. Hij chat dan ook met meisjes, uit verschillende landen ook nederland. Maar ik vind het niet leuk dat ie chat met andere meisjes, is dat raar?
    Ook heb ik 3 weken geleden smsjes gevonden van hem met 4 of 5 verschillende meisjes die hij allemaal had geregeld. Hij zei dat het me eigen schuld was omdat ik hem steeds beschuldig van vreemdgaan. Ik heb gewoon gezien dat ie van vrouwen houdt. Hij zegt zelf ook dat ie van aandacht houdt dus tja, logisch dat het me opvalt. Hij zegt dat iedereen hem wel wil en dat ie elke meid kan regelen.
    Tot een aantal keren toe werd ie boos en pakte ie condooms en zei die, ik ga nu naar een andere meid en neuk al mn frustratie bij haar dr uit. Eindstand zegt ie dan dat ie het niet heeft gedaan maar alleen zei omdat ie boos was.
    Maar ja, hij heeft ook twitter en heel veel meisjes in zn lijst staan enzo.
    Hij heeft een keer een buurmeisje geholpen en probeerde toen die vriendin te regelen. hij zei tegen hun dat ik gewoon een studiegenoot was, meer niet. Hij heeft toen gesmst met een van hun.
    Ik ben gewoon bang dat hij weer stiekem smst met andere, ook seksueel getinte smsjes stuurde hij. Ben er echt bang voor. Hij heeft die smsjes nog steeds in zn telefoon staan en die nummers ook.

Ik weet niet wat ik moet doen. Als ik m wegstuur zegt ie dat ie nergens heen kan (en dat is ook wel zo), omdat ie geen familie enzo heeft.
    Hij zegt vaak nare dingen tegen me en als ie boos is slaat ie me.

Soms is ie weer heel aardig enzo.
    Ik ben 28 en hij is 29.

Ik weet gewoon serieus niet hoe ik dit moet aanpakken op een goede manier.

Zijn er dames die met mij in contact willen komen?

Groetjes

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

wat een verhaal! ik vind het erg voor je!
    hij is niet goed voor je, hij is tegen u agressief, dat kan hij ook tegen je kindje worden, daar is heel erg veel kans op!
    respect heeft hij ook niet voor je, andere meisjes?
    wat vind jouw familie ervan?

het is het beste om aan jezelf en aan je babytje in je buik te denken en weg gaan bij hem, nou tja,...hem laten weggaan!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en je bent nog bij hem omdat????
    zie geen enkel positief punt in je verhaal staan sorry... alleen ben je beter af.

4. Username

Username Niet meer actief

Waarom ben je überhaupt zwanger geraakt van deze gast? Was dat een bewuste keuze? Want met zo iemand als hij heb je absoluut geen vijanden meer nodig.
    Echt, ik heb maar een tip: maak dat je wegkomt!!!

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Toch maar eens goed kijken hoe je het het beste kan aanpakken om hem te lozen. Soms is ie ook wel aardig?! Niet echt een goed uitgangspunt voor een relatie denk ik. Zeker nu je zwanger bent, moet je aan jezelf en die kleine denken.

Succes, je verdient het echt niet om zo behandeld te worden!

6. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ehh eerlijk gezegd vraag ik me af wat je in godsnaam nog bij hem doet? Klinkt heel ongezond!

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    slaat in je gezicht? trekt aan je haar? stompt je en bespuugd je?
    Wat zou jij zeggen als een vriendin met zo'n verhaal bij je komt?

Dit is een heel ongezonde situatie welke echt niet zal stoppen als de baby er is. En dan? De hele tijd bang zijn dat je vriend je kindje te pakken neemt? Of dat je kindje voor het leven beschadigd word doordat papa mama er elke keer van langs geeft?

Hij is afhankelijk van jou. op heel veel gebieden. Maar zo te lezen ben jij op emotioneel gebied heeeel afhankelijk van hem.
    Want de gedachte dat hij vreemd kan gaan vind je erger dan dat hij je slaat.
    Dat getuigd niet van zelfrespect.
    Het klinkt allemaal niet erg aardig wat ik zeg.
    En dat is het ook niet.
    Maar kies voor jezelf en die baby in je buik.
    Je kunt wel denken dat je je vriend nog kan "redden".
    Maar zo te lezen is het een verloren zaak.

Ik zou zeggen stop met hem te onderhouden en laat hem zelf maar zorgen om op eigen benen te staan.
    Dan kan jij in alle rust je richten op JEZELF en je KINDJE

8. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Jij onderhoud hem na alles wat hij doet? Daar zou ik heel snel mee stoppen en even je aandacht richten op jezelf en je kindje

9. MLkids

MLkids Niet meer actief

Waarom heb je hem in hemelsnaam nog niet je huis uit geknikkerd???

Meteen doen! Dit is een gevaarlijke en ongezonde situatie voor zowel jou als je ongeboren kind. Straks als je kindje geboren is en hij doet het wat... Dat ga je jezelf nooit vergeven!

Schop hem eruit en vlucht anders naar een opvanghuis!

Sterkte!

10. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Exact wat ik dacht.

11. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Mijn eerste gevoel na het lezen van je verhaal dumpen!!
    Wat maakt het dat je nog bij hem blijft???
    Hoe staat hij tegenover hulp om zjn agressie onder controle te krijgen? Net zoals andere zeggen, denk op langere termijn helemaal nu er een kindje op komst is.
    Ik hoop dat je een goede keus kunt maken en wil je sterkte wensen!

12. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    * Hij heeft in detentie gezeten
    * Hij werkt niet en leeft op jouw kosten.
    ( Jij bent 26 weken zwanger, werkt en studeert...)
    * Hij speelt de hele dag een atavar spel, hij is 29...
    * Hij heeft kontakt met andere vrouwen
    * Hij heeft een grote mond en geen respect.
    * Hij slaat je en is agressief.

Wat verwacht je van deze man?
    Dat hij ooit een liefhebbende, respecterende, zorgzame, kostwinnende, verantwoordelijke huisvader cq echtgenoot gaat worden?
    Wees nou eens heel eerlijk tegen jezelf...

Wegwezen voordat het te laat is, je hebt echt niets te verliezen, als je hem kunt onderhouden kan je zeker je kindje onderhouden.
    En met je studie bijna afgerond ben je 1000 keer beter af als met deze lapswans.

ik vind het overigens wel heel rot voor jou en wens je oprecht veel sterkte, je verdient zoveel meer.

13. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    wegwezen!! Een vader die een zwangere vrouw slaat is gewoon GESTOORD!!

( sloeg hij je al voordat je zwanger was??)

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Als ik het zo lees verzorg je hem zoals een moeder zou doen. Wat maakt dat je van hem houdt?
    Je zegt dat hij geen kant op kan zonder jij, maar jij kan ook geen kant op met hem. Jij vecht hard voor je toekomst, maar het lijkt erop dat hij een stuk minder hard vecht. Hoe zie je de toekomst?

Komt voor jezelf en jullie kindje op. Jullie zijn het zó waard!
    Heel veel succes en sterkte met wat je ook mag beslissen.

15. Username

Username Niet meer actief

TO waar ben je? Ben benieuwd wat je van alle reacties vindt.

Ervaring leert dat vrouwen die mishandeld worden erg afhankelijk zijn van de man die dat doet en dus ook maar met heel veel moeite weg kunnen gaan bij die man. Sommigen komen meer dan eens terug, worden nog vaker mishandeld en uiteindelijk moet het echt uit de hand lopen voor de vrouw echt de knoop door kan hakken.
    Er is altijd de hoop dat hij wel zal veranderen. Maar echt, een man die vrouwen slaat verandert niet, nooit! En nee, er zijn ook geen uitzonderingen. Kies voor de veiligheid van je kindje en jezelf en ga vandaag nog bij hem weg. Hij zal sorry zeggen en beterschap beloven, maar dat is van korte duur. Wees wijs!

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik krijg een nare nasmaak bij dit verhaal........ik bedoel:

-hij slaat
    -hij flirt met andere vrouwen
    -hij voert de hele dag niks uit

En dat wordt de vader van jouw baby?
    Kom op zeg, je weet zelf toch ook wel wat je moet doen.
    Je kan 1 en 1 toch ook wel optellen, je bent toch wel oud genoeg om te snappen dat je relatie echt niet normaal is.

En dan straks ook nog zo'n arm baby'tje erbij, sneu hoor.
    Voor die tijd zou ik toch maar eens vor jezelf en de baby gaan kiezen.
    Maar dat kun je toch zelf ook wel bedenken of niet...

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik denk dat het belangrijkste is dat JIJ hulp krijgt om je zelfvertrouwen weer nieuw leven in te blazen, besef dat dit géén liefde is en op deze manier ook niet kan worden, een behandeld jou zoals jij zelf toelaat, zoek maatschappelijk hulp zodat zij jou kunnen helpen en eventueel je partner ook, ik geloof dat mensen kunnen veranderen als zij dat zelf willen, vraag je partner desnoods mee naar een maatschappelijk werker als hij écht van jou houd heeft hij dat voor je over

bedenk ook dit nu slaat en bespuugt hij jou, hoe gaat hij straks zijn kindje behandelen de kleine is afhankelijk van jou en van jou keuzes maar ik besef tegelijk ook dat je in een heel lastig parket zit want je houd zoveel van hem, en juist daarom moet JIJ de eerste stap zetten

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Zoek aub hulp! Liefde maakt blind, jij zult ongetwijfeld ook van hem houden maar diep in je hart weet je dat dit niet goed is, daarom zet je hier je verhaal neer. Ik hoop dag je vriendinnen/familie/docent van school je evt kunnen helpen met knopen door hakken en zorgen voor veiligheid voor jou en jou wondertje! Je wilt toch niet dat je kleintje in deze situatie opgroeid?
    Iig heel veel succes, het zal niet makkelijk zijn maar wel beter!

X

19. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Als één van deze zaken al zou spelen in mijn relatie zou dat genoeg reden voor mij zijn om de relatie te beeïndigen.
    Kwestie van eigenwaarde, zelfrespect.

Wat is er nou eigenlijk wél leuk aan de relatie dan? De moeite waard voor JOU om bij hem te blijven? Zie jij jezelf echt oud worden met hem?
    Wat voor voorbeeld geef je je kind als je bij hem blijft?

Je verdient gewoon beter dan dit!

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou heeeel snel weggaan als ik jou was!
    In zoon situatie kan je geen kind opvoeden, dat kind word getekend voor het leven.. Door het zien van papa
    Mishandelt mama en ik sluit niet uit dat je vriend de kleine ook niet zal mishandelen..

En jij zorgt voor hem? Je bent zn moeder toch niet?!
    En dt hij nergens heen kan is zn eigen rotschuld ;)
    Ik zou me daar echt niet druk maken maar om je kindje en jezelf

Wegwezen dus!

Deel Deze Pagina