Weer zwanger...en ook weer man in detentie:(

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Jlover1988, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jlover1988

    Jlover1988 Actief lid

    11 jul 2009
    378
    0
    0

    Wie ben jij om te zeggen dat mijn man zijn gezin er niet boven uit verkiest?
    Antwoord dan helemaal niet!
    Mijn man is mijn alles, en dat zal hij altijd blijven WAT hij ook doet!

    Pff sommige mensen weten niet wat liefde inhoud..

    En ja hij heeft vaker gezeten, so what?
    Ik moet geen kerel die naar mijn pijpen danst, poeslief is en ga zo maar door. Hou wel van een beetje spanning!
    Voor de 1 fout en de ander begrijpt me.
    Enige wat ik hier vroeg is HERKENNING en STEUN.
    Verder niks dus als je verder niks te melden hebt hou je mond dan!
     
  2. Jlover1988

    Jlover1988 Actief lid

    11 jul 2009
    378
    0
    0

    Kijk maar naar je eigen normen en waarden. Ik weet zeker dat er meer liefde in ons gezin is als in dat van jou, als je al een gezin hebt!
    Jeetje wat maak ik me boos om jou, maar goed dat het via internet is!
     
  3. Jlover1988

    Jlover1988 Actief lid

    11 jul 2009
    378
    0
    0
    Weet je wat?! Gooi hier alsjeblieft een slotje op!
     
  4. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ene kant ben ik het met je eens, zo hebben we allemaal wel onze foutjes en onze dingen, en tja ik geloof ook dat als je écht van elkaar houd je voor elkaar gaat, no mather what, dat vind ik wel heel mooi aan jou dat je je man steunt is super en dat maakt jou een geweldige vrouw, aan de andere kant hij heeft vaker gezeten tja dat is natuurlijk geen stabiele basis voor kinderen en ik denk dat men daarom reageerd, ik wil hier enkel op reageren dat ook al zit iemand in de bak dit heeft niets te maken met wat voor vader hij voor zijn kind (eren) is het gaat om de tijd die hij met zijn kinderen besteed er zijn zat vaders die wél thuis zijn maar totaal geen papa zijn voor de kinderen.

    maaaaaaar dat gezegd te hebben vind ik ook dat je partner nu toch ook wel aan zijn gezin moeten denken in wat voor rol hij wilt laten zien aan de kinderen want geen enkel kind mag natuurlijk opgroeien met papa of mama in de bak en dat dat maar normaal is want als ouder zijnde wil je niet dat je kind opgroeit om te eindigen in de bak geen enkele ouder die dan trots zegt goh wat lijkt die kleine toch op ze vader;) dus ik hoop dat jullie er samen uitkomen, en ik hoop dat je man zijn wilde haren nu voorgoed kwijt is en jullie samen de kinderen groot kunnen brengen ;) en dat je partner de tijd die hij heeft verspilt in de bak mee kan nemen in de opvoeding hoe het niet hoort.
     
  5. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Als jou man ervoor kiest om halve gare criminele dingen uit te vreten waarvoor hij in de bak kan belanden dan denk ik dat hij op die momenten zijn gezin niet voorop stelt. Want ik neem aan dat elke liefhebbende vader liever aan de ontbijttafel zit met zn kinderen en vrouw dan alleen in zn celletje of in een zaaltje met ongure mannen.

    Je houdt wel van een beetje spanning, tjah: Ik ook, maar niet van dat soort spanning. Je afvragen of je man vanavond wel thuis komt, en als ie niet thuiskomt, afvragen wanneer ie dan in godsnaam wel thuiskomt. Leeft ie nog? Of zit ie weereens in de bak? Nee voor die spanning pas ik.

    En dat je man je alles is, dat mag duidelijk zijn.

    Je zegt in een andere reactie dat er in jou gezin meer liefde is dan in mijn wellicht wel of niet bestaande gezin. Ik denk dat dit een uitspraak is die heel makkelijk te weerleggen is. Ten eerste weet jij niets van mijn gezin af. Laat staan de enorme hoeveelheid liefde die hier door de harten van ons allemaal gaan. Ten tweede, hoeveel is die liefde als je criminele shit boven je kinderen verkiest?

    Want dat doet ie, en jij bent gewoon blind als je dat niet ziet. En dat je blind bent, dat snap ik wel, je houdt van hem, en ziet daardoor veel meer door de vingers dan een rationeel denkend mens zou doen. Daar kun je verders niks aan doen.

    Maar ik denk wel dat je je moet afvragen of die spanning wel goed voor je is. Of voor je kinderen. Ook zou je je eens af kunnen vragen wat voor voorbeeld het is. En welk pad je kinderen straks met de paplepel ingegoten krijgen, bewust of onbewust. Denk er ook eens over na hoe de rest van de wereld jou ziet, en je kinderen als je man weereens in de bak zit. En vooral ook hoe hij jullie ziet. Want jullie zijn blijkbaar toch niet belangrijk genoeg om de shit te laten die hij doet. En misschien is dat diep van binnen wel anders, maar dat is niet wat een rationeel denkend mens waarneemt. Hij zit in de bak, terwijl jij alleen met je kinderen (tijdelijk) door moet.

    Uiteindelijk ben jij verantwoordelijk voor je kinderen. Ik zou als ik jou was ervoor zorgen dat mijn man kiest voor zijn kinderen in plaats van halve gare activiteiten. En als hij dat niet kan, dan zou ik afscheid nemen van hem, of hij dat nu leuk vindt, of niet. En of ik nu van hem hou of niet. Want mijn kinderen, daar hou ik zonder enige twijfel meer van.

    Je reageert fel op mij, maar ik zou proberen om eens door de lelijke toon van mijn berichten heen te kijken, en te proberen om mijn boodschap daarin te begrijpen want het is niet slecht bedoeld. Ik zeg dingen misschien duidelijk, en soms te duidelijk voor het soms over-the-top positieve forum waar we nu op babbelen, maar het is wel de waarheid. Een boodschap die heel veel dames hier schrijven, hetzij in een uberaardige vorm.

    De inhoud blijft hetzelfde. Dus kijk mij niet boos aan, maar doe iets met die nare letters die ik naar je schrijf. Denk erover na, laat het tot je doordringen, en bedenk wat uiteindelijk voor jou het belangrijkste is. De keuzes die je hebt en de uitwerkingen daarvan hoef ik hier niet meer op te sommen, ik ga ervanuit dat je die zelf kunt bedenken.

    Ik hoop dat je iets verder wilt denken dan A, zodat je B ook kunt bevatten.

    Want op dit moment lijkt je visie te stoppen bij punt A. Omdat je eigenlijk een diepe angst heb voor punt B. Een punt waar je je eigenlijk helemaal niet bewust van wilt zijn, de naakte waarheid is lelijk. En alles behalve een rooskleurig mooi leven. Neem het ter harte, en denk erover na.
     
  6. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    sorry TS ik wil je niet afvallen ik je alleen verder doen kijken dan je neus lang is en daarom heb ik enkel 3 berichtjes van je hieronder gequote en lees die nou eens een stuk of 10 keer door, ene kant ben je ontzettend JOU man aan het verdedigen, maar het zou je sieren als je nu ook eens je kindje zou verdedigen tegen de pijn en verdriet wat het missen van papa met zich meebrengt, dát hoort voorop te staan.


    het zijn jou eigen woorden die mensen raken, iedereen behalve jijzelf, het zou denk ik voor papa ook goed zijn om dit te lezen, zodat hij voelt wat hij zijn kind aandoet, en nogmaals niet om je af te vallen want je liefde voor hem vind ik echt mooi, en jij mag dan misschien van de spanning houden, en geen man willen die ja nee en amen zegt, je dochter wilt wel een vader die dat wel doet, je dochter wilt die spanning niet.
     
  7. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Inderdaad.. Daar zou je ook een les uit kunnen trekken.. Je eigen woorden.
     
  8. Jlover1988

    Jlover1988 Actief lid

    11 jul 2009
    378
    0
    0

    Mijn man weet dat ons dochtertje het er enorm moeilijk mee heeft en ik natuurlijk ook! We schrijven dagelijks en halen er het beste uit, mijn dochter en ik staan dus ook elke dag te springen als de postbode komt!

    Mijn man zou zijn eigen leven geven voor ons gezin, laten we dat voorop stellen. Niemand die daaraan kan of mag twijfelen en vooral niet iemand die hem niet kent. Iedereen die ons kent die weet hoe hij is, en die weet dat hij voor de ergste vuren zou gaan voor zijn kinderen EN voor mij!

    Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat mijn man MEER liefde en gevoel voor zijn gezin heeft dan menig man. Waarom? Mijn man is geen zuivere koffie en zal dat ook nooit worden maar zo is hij en zal hij altijd blijven. Laten we voorop stellen dat hij nu vastzit voor iets wat hij ECHT niet heeft gedaan...niet dat ik dat weer ineens over me heen krijg.
    Sinds wij kinderen hebben gebeurde er niks meer en leefden wij zoals menigeen!
    Moet ik hem dan verlaten, want dat is wat je zegt, omdat hij vroeger wel dingen deed waarvoor hij gearresteerd kon worden?
    Ik hou van mijn man, en nog meer van mijn kinderen, en ik gun mijn kinderen de liefde van mijn man.
    Geloof mij nou eens op mijn woord, dat ik een supergoede moeder ben die het beste voor heeft met haar kinderen en dus echt wel weet waar ik mee bezig ben!
    Wij hebben hier allemaal niet om gevraagd, mijn man was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.
    Ik denk zelfs dat menig moeder de laatste 2 jaar meer criminele dingen heeft gedaan dan mijn man haha :
    Lees: tijdens boodschappen doen vergeten dat er wat onderin je mandje ligt van de kinderwagen etc etc
    Maarja, toevallig was daar wel een kennis van ons die wel terecht werd opgepakt.
    Sterker nog, die jongen heeft tijdens de zitting ALLES bekend en duidelijk gemaakt dat mijn man er NIETS mee te maken had. Maarja, dan wordt je oude strafblad erbij gehaald en ben je gewoon de lul...

    Verder wil ik hier nu echt graag een slotje op, heb geen zin meer om de discussie aan te gaan met mensen die denken beter te weten.
     
  9. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    volgens mij heb ik juist nergens gezegd dat je je man moet verlaten integendeel, ik zei juist dat ik het bewonder dat je zoveel van je man houd, sorry maar als er inmiddels duidelijk is dat jou man onschuldig is hoort hij allang vrij te zijn, want hier in nederland ben je onschuldig tot anderzijds bewezen is, ongeacht je oude strafblad (vader is recherche inmiddels 40 jaar al;)) het voorarrest kan wel onschuldig zijn echter kan die niet langer duren maximaal 100 dagen en daar zit jou partner volgens mij al overheen ;) nogmaals ik val je niet aan, maar je zegt ook nu weer zelf je man is geen zuivere koffie en zal dat ook nooit worden, dan vraag ik me af waarom je steun zoekt, dan kan ik beter zeggen meid wen er maar aan, het zal niet de laatste keer zijn, en nogmaals dat is volledig los van de liefde die jij voor jou man heb of jou man voor jou en de kinderen, feit is dat je ene kant zegt dat je man een lieverdje is die absoluut niets op zijn kerfstok heeft terwijl je in hetzelfde verhaaltje aangeeft dat jou man geen zuivere koffie is en dat ook nooit zal worden dat zijn ten slotte je eigen woorden dus je spreekt jezelf enorm tegen, en omdat men jou er nu op wijst dat het allemaal niet zo onschuldig en juist omdat er kinderen in het spel zijn aangeven dat je dat bord eens voor je hoofd moet weghalen, moet er ineens een slotje op want er worden antwoorden gegeven wat je eigenlijk niet horen wilt :) antwoorden waarvan je eigenlijk denk ik heel goed weet dat het gewoon waar is;)
     
  10. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nogmaals heel knap dat je weet hoe andere vaders van hun kinderen houden.

    Feit blijft, en staat als een paal boven water dat jouw man criminele activiteiten verkiest boven het welzijn van jou, je dochter en ongeboren kind.

    Dan kan hij wel voor hete vuren willen staan. Maar feit blijft nog steeds dat hij voor het slechte pad kiest waardoor hij vast kan komen te zitten. En dat weet je nu eenmaal als je dat soort shit uitvreet.

    Dus blijf vooral in die luchtbel zitten waar je nu inzit, want het is niet zo rooskleurig als je jezelf voorspiegelt.

    En de vergelijking met moeders die meer uitvreten dan je man omdat ze weleens wat vergeten in het wandelwagentje......... Daar sla je toch wel de plank mis hoor. Die moeders doen dat niet expres, en komen er ook niet voor in de bak! Jouw man komt wel in de bak, en neemt bewust het risico dat het kan gebeuren!

    Open your eyes, veel beter.
     
  11. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    En hij zou zn leven geven voor zn gezin......

    Maar criminele shit kan hij niet opgeven...

    Criminele shit vs je leven............ Tjah
     
  12. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Jouw laatste zinnetje staat ook als een paal boven water imo :)
     
  13. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    even dit ook zeggen je man zit inmiddels dus al 6 maanden "onschuldig" vast ik denk tijd voor sbs6 en een hele grote rechtzaak die de headlines wel zal halen want zo lang onschuldig vast zitten hier in Nederland nee volgens mij is dit écht nieuwswaardig ;) vraag me ook werkelijk af wat voor advocaat jou man heeft :$
     
  14. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik dacht dat ie in Duitsland vast zat.. Weet het niet zeker hoor. Maar ook daar zullen ze wel humane regels hebben. Ik las iets dat hij op de stoep liep waar een inval gedaan werd en dat hij toen opgepakt werd omdat hij langs liep?

    Dat was wat ik eruit gepikt had, zeg t maar even als t niet klopt.

    Maar hoe dan ook, daarvoor zit je geen half jaar vast. Maak dat de kat wijs,.
     
  15. mamaatjevan5

    mamaatjevan5 VIP lid

    30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou ja duitsland zal wat dat betreft dezelfde regels hanteren, het is een EU land dus denk dat dat ook volgens de EU bepaalt is allemaal, kijk ik zeg eerlijk schuldig/onschuldig ik denk dat het in deze niet eens zoveel uitmaakt, meer gaat het erom dat TS aan de ene kant heel stoer zegt ik wil geen man die doet wat ik zeg e.d en aan de andere kant zegt mijn man is de paus zelf die doet geen vlieg kwaad en zit altijd onschuldig vast, want zo te lezen is het niet de eerste keer dat hij "onschuldig" is opgepakt en voor maanden achter slot en grendel verdwijnt, het gaat mij meer om de manier hoe de kinderen ermee omgaan en wat voor effect het heeft nu en later op de kinderen, dáár hoor je m.i als ouder zijnde aan te denken, dus TS spreekt haarzelf heel erg tegen, want zij en man hebben er weliswaar niet zulke problemen mee (volgens TS hoort het nu eenmaal bij haar partner haar eigen woorden) maar hoe zit het met de kinderen en dan lees ik de eerste 2 pagina's van dit topic ( de rest niet eens gelezen) en dan bemerk ik dat TS haar dochter het behoorlijk zwaar heeft, en weliswaar kun je nu een smoesje verzinnen papa moet even weg, maar de kleine meid word ook groter, en zal de plek waar zij papa moet bezoeken op den duur wel gaan herkennen
     
  16. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Las ergens anders ook dat volgens haar haar man echt de baas is in huis. Misschien durft ze er ook niet tegen in te gaan?

    Misschien is het ook wel stoer, dat lijk ik ook te proeven.

    Die kleine meid heeft het in elk geval niet verdiend. En vind het ook moeder haar verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat ze daar niet aan blootgesteld wordt!
     
  17. Nonma

    Nonma Fanatiek lid

    4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Sorry, maar mijn man is ook echt geen doetje en danst ook zeker niet naar iemands pijpen, maar hij hoeft geen criminele praktijken aan te gaan of in de gevangenis te zitten om dat te bewijzen... Dan zouden er wel erg veel watjes rondlopen in Nederland... Spanning kan ook op andere legale manieren...
     
  18. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38
    Op verzoek van ts gesloten.
     

Deel Deze Pagina