Ik plaats dit berichtje voor mijn dochter Maar ohhh wat zijn wij blij Ze is opnieuw zwanger !!!!! vanmiddag bij de gynaecoloog geweest en daar heeft ze een echo gekregen. Ze kunnen nog niet zien hoe ver ze is, wel dat er een vruchtzak is en dat het een zwangerschap is in een pril stadium ( bloeding begon op 19 aug miskraam was compleet op 22 aug en ze testte op 19 sept opnieuw positief ) Het kan zijn dat ze tussen de 4 en 5 weken zit. Haar testen zijn in ieder geval duidelijk genoeg Ze gaan haar nu goed in de gaten houden. Iedere week op controle en een echo en wekelijks gaan ze haar hcg prikken om te zien of de stijging goed verloopt. Een hele blije OMA to be
Wauw, gefeliciteerd zeg! Meteen weer zwanger, hopelijk blijft het deze keer goed gaan! Gefeliciteerd allemaal!
ja wij hopen het ook...... vorig jaar was ze ook zwanger, toen een miskraam.....direct daarna weer zwanger, dat werd weer een miskraam. Ze hebben toen even een rust pauze ingelast.....nu vorige maand zwanger, opnieuw een miskraam. Dus we hopen dat het deze keer goed mag blijven gaan. Oma is positief gestemd iig Kijk al uit naar me kleinkind over 8 maanden whahahahah
Had zij een gewone cyclus na haar miskraam? Ik weet niet zo goed wanneer je kan testen als je direct na een miskraam zwanger bent (ik heb er vorige maand een gehad en ben nu overtijd dus vandaar dat ik het vraag) maarre drie miskramen achter elkaar, wat ongelooflijk verdrietig! Ik hoop echt dat deze blijft plakken en dat je over 8 maanden je kleinkind in je armen mag houden! Go go go (moeder van) Carola!
Jeetje, wat ontzettend heftig dat je dochter al zoveel miskramen heeft gehad. Ik hoop van harte dat het deze keer goed blijft gaan! In elk geval gefeliciteerd en hopen op een plakbeebje!
Ze heeft wel een gigantische knaltest, dus dat ziet er wel gunstig uit lijkt me zo! Nogmaals gefeliciteerd!
Hallo Spikkeltje, Ze was eigenlijk aan het testen voor haar ei......maar die testen bleven vanaf de 16de zo donker ( ovulatietesten ) dat ik haar adviseerde om toch maar eens een zwangerschaptest te gaan halen. Deze knalde direct. We weten dus absoluut niet wanneer ze haar ei heeft gehad, want die heeft ze dus niet gespot. Ze heeft waarschijnlijk wel direct weer een stabiele cyclus gehad ( dat was vorig jaar ook het geval ) en dus denken ze, ook vanwege de knaltesten dat ze tussen de 4de en de 5de week zit. Het is idd heel verdrietig als je zoveel miskramen moet mee maken op een jonge leeftijd, vooral omdat je het dan juist vanwege de leeftijd niet verwacht of rekening mee houdt. Het maakt haar ook erg onzeker. Ik ( moeders ) ben Carola....mijn dochter heeft Amber.....ze heeft geprobeerd zelf een account aan te maken, maar die wordt afgewezen, geen idee waarom. Aangezien ik dit account al een aantal jaar heb, plaat ik nu onder mijn naam maar haar berichten Wat jou betreft geef ik je hetzelfde advies als mijn dochter Misschien zou je eens een testje kunnen wagen Groetjes een hele blije ( hopelijk toekomstige ) oma
dank je wel Liana84.....we hopen en duimen dat het nu een plakkertje is en dat alles goed zal gaan. Op naar die 12 weken.....maar eerst nog even iedere week genieten van een Echo... Ik voel me vereerd dat ik er van mijn schoonzoon en dochter zo bij betrokken wordt. Ben heel trots op ze