Weer zwanger, maar jongste is pas net 6 maanden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LiedjeMV2, 18 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    Tja... zoals de titel al zegt. Ik ben al zo'n 7 weken zwanger, denk ik. Gezien ons sexmoment ook (ja hallo, net bevallen... was al blij dat we uberhaupt daaraan toekwamen)

Dus... toen mijn jongste (van de 2) kraap 4,5 maand was, was mama alweer zwanger. Zucht... Nou ja, net zo welkom, daar gaat het niet om.

Iemand ervaring met zo snel weer zwanger zijn? Kindjs zo dicht op elkaar. Onze derde komt nu al als de tweede nog maar 13 maanden is! Waarschijnlijk loopt ie dan nog niet eens! Whaaaaahh!

En ik vroeger maar denken dat ik vast ontzettend onvruchtbaar was (ik vergat de pil heel vaak, en werd nooit per ongeluk zwanger.... vandaar). Ik ben nu vanaf 2005 al zwanger of geef BV. En een week geleden verzuchtte ik nog blij, de BV is gestopt, nu ben ik eindelijk weer even van mezelf!

Nou ja, klagen is onzin, we wilden er altijd wel drie, maar de VK had me gezegd beter de komende twee jaar niet zwanger te worden (na een totaal ruptuur en een enorme knip bij de twee vorige bevallingen). Nu zei die dat het geen probleem was, en dat ik echt niet zwanger was geworden als mijn baarmoeder het niet aankon en ik niet in goede gezondheid was.

Maar goed, de vraag hier is:
    Wie heeft er ervaring mee als 2 kindjes zo dicht op elkaar komen? Qua bevalling, opvoeding... vanalles...

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Gefeliciteerd!:)

Ik heb er ervaring mee en het eerste jaar is echt een overlevingskamp, maar ik heb ontzettend genoten!

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
  4. LiedjeMV2

LiedjeMV2 Lid

25 mrt 2008
    72
    0
    0
    Maarssen
    thanx, ik heb meteen een berichtje geplaatst. Deze mag wel op slot, dubbele topics zijn overbodig

5. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    ok!

Deel Deze Pagina