vraagje ongi of nog bloedverlies van bevalling?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Floor32, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hallo op 5 april ben ik bevallen van een zoontje, helaas veel te vroeg (14 weken), na de bevalling nog een curratage.
    Nu heb ik na de bevalling een week bloedverlies gehad en daarna soms nog een beetje een week lang.

Nu heb ik vorige week slijm verloren met oud bloed. Vanaf di licht bruin/roze verlies maar minimaal. Gisteren werd het rose rood en iets meer. Vanmorgen weer niets op heel licht rose na. Om 14 uur onder de douche, een stolsel maar daarna weer niets op oud rose na, wat ik zie als ik echt met wc papier naar binnen druk.

Kan dit nog van de bevalling zijn? Hoe zijn jullie ervaringen? Het is nu ongeveer 37 dagen na de bevalling, is het gewoon mijn ongi?
    Ik weet het niet, maar dit is niet hoe het voor de bevalling ging.

Ik heb om uit te sluiten dat ik zwanger ben, testen besteld. Want ook daar zat ik aan te denken. Vooral om de rare kriebels op mijn buik, krampjes, borrelende darmen. Dat had ik bij de eerste zwanger schap ook. Verwarrend weer....

Ik wordt er een beetje gek van. Zit natuurlijk mega veel verdriet nog, angst en was eigenlijk blij dat ik ongesteld werd. Niet omdat ik niet zwanger wil zijn, want dat wil ik wel. Maar had het gewoon nog moeten zijn! Dus dubbel gevoel.

Hoop jullie ervaringen te lezen en daar misschien wijzer van te worden. Ook al weet il dat het alle kanten op kan...

Deel Deze Pagina