Zwanger van de 3e

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Quechui, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quechui

Quechui Niet meer actief

Gisterenochtend en lichte positieve test (4 dagen voor NOD) en gisteren einde middag last van licht bloed/roodslijmverlies. Sinds vanochtend niets meer te bekennen en duidelijke posi test in handen.:D

Het blijft nog een beetje onwerkelijk eigenlijk... Ik denk dat ik pas echt overtuigd ben als het bloed weg blijft en ik na mijn NOD nog positief test.;)

En toch denk ik al na hoe ik het nieuws bekend ga maken en vooral wanneer.
    Bij mijn voorgaande zwangerschappen heb ik ouders/schoonouders, broers en zwager ingelicht na de positieve test en krijg ik steeds meer het gevoel dat ik dit pas wil na de 1e goede echo.

Ook vraag ik me af hoe de buitenwereld (overige familieleden, vrienden en collega's) zullen reageren.
    Wie is er ook zwanger van de 3e en hoe waren jullie reacties?

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Gefeliciteerd!!
    Spannend zeg! Wij gaan op den duur ook voor een derde, en ook ik heb dat gevoel steeds meer om het te vertellen na de eerste echo. In elk geval als ik wat verder ben in de zwangerschap. Hoewel ik het ook prettig vond dat onze naasten het wisten (eerste is op een miskraam uitgedraaid). Denk dat ik het nu wel anders zou doen.

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Spannend zeg.

Hier ook zwanger van de derde en ik vond het eerlijk gezegd best spannend om bekend te maken, maar echt iedereen was en is positief! Familie en collega's vinden het erg fijn voor ons en van de vrienden kwamen maar liefst 3 andere stelletjes naar ons toe met hetzelfde, ook zwanger van de derde.:D

Geniet van de zwangerschap!!:D

4. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Hier ook zwanger van de 3e !

Vond het ook spannend om te vertellen,
    De meeste kregen het pas te horen na de goede echo, alleen mn ouders en zus wisten het eerder . Alle reacties waren positief.. Op 1 na..

Mijn schoonouders riepen bij de 2e al dat we beter abortus konden laten plegen omdat het volgens hun te snel was , we hebben ze het nu pas met 16 weken verteld.. Ze waren daarvoor 6 weken op vakantie vandaar ! Maar vond het wel fijn, want hun abortus preek kwam nu niet .. Simpelweg omdat dit niet meer kan met 16 weken! Maar een felicitatie kan er niet van af bij ze !

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!! Erg leuk hoor een derde!! Geniet ze van je zwangerschap!!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    gefeliciteerd

7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd!!

8. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Hier net bevallen van een 3e!

Wisselende reacties van ontzettend leuk en blij tot 'laten we eerst de echo maar eens afwachten'

Deze keer hebben we het heel snel verteld aan directe familie, omdat het nieuws ons overviel ;) Gelukkig maar want het was een hel van een zwangerschap met Bijv. overgeven vanaf 6 weken dus alle bank JP was fijn.

Ik wens je een goede zwangerschap toe en tot nu toe kan ik zeggen dat een 3e zoveel makkelijker is dan een 1e/2e. Je bent zelf veel relaxter dus genieten gaat heel makkelijk :)

9. sas1987

sas1987 Lid

18 mei 2015
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier ook zwanger van de derde en weten dit sinds gister. Deel van onze omgeving weet al dat we voor derde gingen omdat ik twee maanden terug een miskraam heb gehad.

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gefeliciteerd met je positieve test!

Ik zit op de wachtbank voor de eerste ronde voor nummer 3. Maar ik heb ook al zitten bedenken wanneer en hoe we het gaan vertellen. En hoe iedereen zal reageren.
    Ik weet zeker dat de kids het helemaal geweldig gaan vinden. Ze zijn al wat ouder en zullen het echt bewust mee gaan maken. Daarom wil ik het hen waarschijnlijk pas na 10 a 12 weken vertellen en de rest van de omgeving dus ook.

11. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd

12. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ze is niet meer actief

Deel Deze Pagina