Hallo dames, ik heb hier weleens een topic geopend omdat mijn man en ik niet helemaal op 1 lijn liggen m.b.t. de wens voor een tweede kindje. Mijn man wil op zijn leeftijd geen kinderen meer en heeft niks met baby's en ik zou dolgraag nog een kindje van ons samen op de wereld willen zetten. Heb in 2014 2 keer een miskraam gehad(eerste keer zwanger door de voor de kerk uit methode en tweede keer door de pil heen) Gebruiken nu alleen condooms en hadden deze maand 1 keer onbeschermde seks. Voelde mij al een paar dagen vreemd, maar vond het niet gek omdat mijn man begin van deze week in het ziekenhuis terecht is gekomen. (gaat nu weer goed met hem) Vanochtend 3 dagen voor NOD een zwangerschapstest gedaan en ja hoor positief! Geen idee hoe en wanneer ik dit nieuws aan hem moet gaan vertellen en ook geen idee hoe het allemaal verder moet. Maar ergens voel ik me zo gezegend misschien toch een brusje voor onze dochter!
Hallo , Dit snap ik niet je man wilt geen kinderen en toch raak je zwanger .. Ik hoop voor je dat hij bijdraaid maar eerlijk is het niet je moet hier samen achter staan ik vind het egoïstisch sorry! Wens je veel succes met de zwangerschap
mywish 2014... wat een zielige en domme reactie. Ze hebben samen onbeschermde sex gehad, dus hij is net zo goed verantwoordelijk als zij.
idd samen ervoor gekozen om onbeschermd te vrijen neem ik aan dus ook hij kan weten dat t in die ene keer al raak kan zijn, ik duim voor je dat ie ok reageerd, hij zal waarschijnlijk wel ff moeten aan t idee. ik feliciteer je iig wel! van harte proficiat
Gefeliciteerd!!Ik hoop dat hij positief reageerde, hij was er tenslotte zelf ook bij! Fijne zwangerschap in elk geval!!
Mywish, het is prima dat je een eigen mening hebt, dat mag en daar is het een forum voor, maar het slaat nergens op om ts te beschuldigen van egoïsme. As je seks hebt en je doet het onbeschermd en beiden weten hiervan, dan doe je dat samen: dan zijn er 2 schuldigen. Jouw reactie komt nu over alsof je ts de schuld geeft en dat is niet helemaal netjes! Het spijt mij als m'n bericht nu anders overkomt als bedoeld, wellicht bedoelde jij het anders, maar dan had het anders geformuleerd kunnen worden.
Ben wel benieuwd hoe het nu afgelopen is. Vind alles namelijk beetje vreemd. Kom net bij je topic van vorig jaar uit: dan maar abortus? En nu weer bij deze... 3x per ongeluk zwanger? Geloof je het zelf? Volgens mij doe je het erom en is je man niet goed bij zijn hoofd dat ie met die vruchtbare vrouw onbeschermd vrijt als hij geen kinderen meer wil. Hopelijk open je over paar weken niet weer een topic; abortus? Ik heb er jaren over gedaan om zwanger te worden en vind dan ook dat er erg laks met jouw enorme vruchtbaarheid (en abortussen) wordt omgegaan. Hopelijk mag dit kindje komen en is iedereen er blij mee.
Idd ik lees het nu sorry ts was niet de bedoeling . Hoe gaat het nu met je en wat vind je man ervan ? Nogmaals mijn excuses !🌹
Zo veel mensen die zo graag een kindje willen, en jij word 3x 'per ongeluk' zwanger?! Ik zag net een topic van jou van begin vorige maand en daar zag ik dit staan: Tja, ik snap het even niet meer. Wil hij nog wel of moet het weer per ongeluk gaan zodat hij geen keuze meer heeft. Voor mij is nu 1+1+1=3...
Ik snap echt niet waarom sommige mensen zich hier zo verschrikkelijk druk om mijn situatie maken. In januari 2014 bleek ik zwanger na het zingen voor de kerk uit methode, in oktober 2014 was ik aan de pil en toch zwanger(en ik slikte dat ding altijd op een vast tijdstip) en in juli 2015 hebben we het 1 keer te gezellig gehad en had mijn man geen zin om een condoom te pakken. Tja, ik kan er weinig aan doen dat ik blijkbaar zo vruchtbaar ben in combinatie met mijn man van in de 60. En ja we hebben het al een aantal keren over sterilisatie van mijn man gehad, maar ja hij moet het doen. Waar er 2 vrijen hebben er 2 "schuld".
Het lijkt mij in elk geval geen gezonde basis om een kindje op de wereld te zetten. Als het al 2x is gebeurd, dan laat je het toch geen 3e keer gebeuren?! Eens met AprilMommy. Hoe reageerde je vriend?
Hij pakte het goed op. Schrok natuurlijk wel een beetje, maar hij is heel praktisch ingesteld. Zo van de baby komt eerst op onze kamer slapen en als de baby een stukje ouder is dat dochter en baby op de grote slaapkamer gaan slapen en wij op de kleine kamer. Waar 3 monden gevoed kunnen worden kunnen er ook 4 monden gevoed worden.
Als je zoiets post kun je reactie verwachten. Zeker van dames zoals ik, die er jaren over gedaan hebben en net jouw post over een mogelijke abortus hebben gelezen. Ik gun iedereen een kind maar toch anderen die niet nadenken over abortussen omdat ze zelf niet voorzichtig zijn, net iets meer. En ja waar 2 vrijen, 2 schuld maar heb inmiddels al jouw Posts doorgelezen en je doet het erom. Jij wilt wel, hij niet en toch raak je keer op keer 'per ongeluk' zwanger. Wil je geen reactie meer, moe je het niet posten en lekker in de anonimiteit blijven want idd bij mij, en meerdere dames, roep je zulke reacties op. Ik hoop zo niet weer een post te vinden over abortus want dan word ik van binnen echt woest. Zoveel dames (en heren) die al zo lang op een kindje wachten en waar nog niet eens het woord abortus in op komt. Ik wens jou, je man en kinderen alle goeds, maar was je een vriendin van mij had je echt een klap gegeven en gevraagd of je wel goed wijs was... Je man wil niet meer, die kindjes vragen er niet om....
Dus mijn man heeft hier geen schuld in? Hij wist dat ik nog een kindje van hem zou willen en hij neemt geen verantwoordelijkheid m.b.t. anticonceptie. Want op de momenten dat wij het veilig deden was ik diegene die hem erop wees dat we een condoom moesten gaan gebruiken, want anders kon het gevolgen hebben. En zoals ik het zeg ben ik ook aan de pil geweest, maar ja als dat dan verkeerd gaat snap ik dat mijn man in shock is en dat hij over een abortus begint. Ik bedoel we hadden toen geen plannen voor een tweede kindje, want mijn miskraam van februari vorig jaar is er behoorlijk ingehakt. We hadden een goede echo met een flikkerlichtje gezien en ruim 2 weken later gaat het alsnog mis. Maar goed ik weet dat wij tenminste samen voor onze kinderen zullen zorgen. en Meissie1001 onze dochter is gewoon gepland, dus die kinderen gaat hier dus niet op. Ben blij dat wij geen vriendinnen zijn.