Hoi meiden.... Na een miskraam in november ben ik terug van weggeweest. Ik ben ongeveer 7 weken zwanger (al ziet mijn buik er uit als 4 maanden zwanger!). Ik heb speciaal een vroege echo aangevraagd omdat bij de laatste keer bleek dat het vruchtje al 5 weken niet meer leefde... Ik voel me meer zwanger dan de laatste keer.. achteraf denk ik wel dat ik de miskraam had moeten "zien"aankomen.. Ik ben nu meer misselijk.. mijn borsten doen echt megazeer en mijn buik is enorm opgezet. Ik kan het eigelijk nu al niet meer verbergen. Toch ben ik zoooo nerveus en ik wil zo blij zijn met deze zwangerschap maar ik ben toch erg bang. Mijn vriend zegt alleen maar...ik voel dat dit goed zit.... die denkt zelfs dat het er 2 zijn omdat ik al zo'n dikke buik heb.(wat technisch goed mogelijk is want in zijn familie komen wel wat tweelingen voor) Zijn intuitie is meestal ok maar ja in dit geval? Ik zei al.... als het niet goed zit...geloof ik je nooit meer! Haha Anyways... over precies 4 uurtjes heb ik dus de eerste echo.... Ik zal blij zijn als het achter de rug is..wat de uitkomst ook is... want ik kan zo slecht tegen zoveel zenuwen! Dus.... girls duim voor me plz! Bedant dat ik ff mijn ding kwijt kan... toch wel heerlijk deze site..als je nog niks wilt vertellen zijn jullie er allemaal voor me!
Heel herkenbaar je verhaal. Ik heb vorige week een hele mooie vroege echo gehad en ben nu nog steeds zenuwachtig. Denk dat dat deze zwangerschap niet meer over gaat... Oh, mijn buik ziet er ook al uit als 4 maanden, hier is het er echt maar 1 Succes zometeen!
Bedankt voor jullie felicitaties en steun meiden!! Nog een half uurtje tot de echo en ik weet echt ff niet meer waar ik het zoeken moet. Ik zal blij zijn als het achter de rug is..
@Pien.... de zenuwen zullen straks wel wat minder zijn ...maar als het wen goede echo is ...zal er wel weer iets anders komen om me zenuwachtig over te maken...
Yeah! Kloppend hartje gezien!!! Ooooh wat een opluchting! Over 3 weekjes een termijnecho en de intake!