weer zwanger na 2 miskramen of te vroeg getest

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door redannie, 26 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redannie

redannie Lid

26 dec 2012
    19
    0
    0
    Heb vandaag een test gedaan en die gaf een heel licht streepje aan.ik ben ook zo'n muts die weer eens veel te vroeg moet testen maar kon het niet laten.mijn nod is pas over 6 dagen.heb 9 oktober met 8/5 week een mk gehad was gelijk daarna weer zwanger maar dit is helaas met 5 weken ook mis gegaan heb 12 december een echo gehad en alles was schoon eitje stond alweer op springen dat heb ik een paar dagen later ook duidelijk gevoeld.nu dus weer een posi test maar ben zo bang dat het weer mis gaat of dat het niet zo is omdat ik zo vroeg heb getest.iemand die hier ervaring mee heeft?

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Geen ervaring mee maar 6 dagen te vroeg testen kan wel echt te vroeg zijn, er kan nog van alles misgaan en dan word je 'gewoon' weer over 6 dagen ongi
    Ik hoop natuurlijk dat je wel gewoon zwanger bent maar stel je er niet teveel op in!
    Hier 3 miskramen en twee rondes tuurtestjes en toch ongi
    Vandaar dat ik niet meer vroeg wilde testen en bij deze zw teste ik pas na een week positief
    Ik duim voor je!

3. redannie

redannie Lid

26 dec 2012
    19
    0
    0
    Ja ik moet gewoon geduld hebben wacht het wel af...ik hoop het zo!!bedankt voor je reactie succes met je zwangerschap

4. Als je helemaal schoon was en er stond een eitje op springen dan moet dit een nieuwe zwangerschap zijn.
    Gefeliciteerd en hoop dat alles goed blijft gaan deze x.

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    alvast gefeliciteerd!!en duim dat alles goed mag blijven gaan!!:)

Deel Deze Pagina