Had al zo vermoedde deze week.. En gisteravond en vandaag een test gedaan en hartstikke positief! En dat terwijl maandag pas m'n nod is Ben echt super blij! Maar ook wel voorzichtig , ben afgelopen jaar al 2 keer flink teleur gesteld Nu hopend op een lief klein kindje die lekker blijft zitten tot dat het tijd is om te mogen komen!!
Van harte gefeliciteerd!!! Dat het heel spannend is na twee miskramen, daar weet ik alles van. Voor de geboorte van mijn jongste (6,5 week oud) heb ik ook twee miskramen gehad (nov '12 en febr '13). Deze zwangerschap vond ik heel spannend en daarom kreeg ik in het begin elke week een echo. Toen ik 14 weken was kon ik pas genieten. Ik wens jou ook nu een goede zwangerschap toe!!! En heel veel succes met de spannende eerste weken.
tuurlijk is het heel spannend na 2 miskramen Ik vind het al mega spannend na 1 miskraam! Maar GEFELICITEERD en probeer een beetje te genieten
Gefeliciteerd! Wat super spannend. Ik heb zelf 7 weken geleden ook de een mk gehad, maar ben nu alweer 5 weken zwanger! De voorzichtigheid, angst en de spanning begrijp ik maar al te goed. Ik hoop dat al onze wondertjes dit keer lekker blijven zitten tot het eind
Dank jullie wel! Ja eigenlijk heel erg jammer dat je een miskraam dan heb moeten doorstaan.. Ik hebt het idee dat je dan echt minder kunt genieten als dat je het nog nooit hebt meegemaakt ( natuurlijk voor ieder is het spannend ) .. Voor m'n zoontje heb ik ook 1 keer een mk gehad , dus bij m'n zoontje ook echt pas kunnen genieten na de 12 weken echo! Vanmiddag naar de gyn voor het 1 en ander te bespreken! Geeft ook rust dat je gewoon je zorgen kunt uiten!
Gefeliciteerd!!! Ik snap je spanning, had dat zelf ook heel erg... was zomer 2012 en eind 2012 zwanger, wat een mk met 6.4wk was een een MA met 11.3wk... heb echt tm 20 weken spanningen gehouden. Maaar dit moet gewoon een mooie plakker worden voor je!!