Onzeker door

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mellii, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellii

mellii Lid

18 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zit hier ook met een super onzeker gevoel.
    Ik ben nu 8 weken zwanger, ik heb 2 weken geleden een echo gehad, ik heb een mooi kloppend hartje gezien, wel ben ik toen wel 2 weken teruggezet, wat mij dus absoluut niet kan.
    Maar dat kwam vaker voor, trage innesteling etc.. Wil ik me verder niet druk om maken.
    Ik maak me wel druk om mijn symptomen die nu al 2,5 wkn weg zijn.
    Ik had een afkeer voor geuren, wasverzachter, shampoo, gel, echt heel extreem.. Maar nu helemaal niks meer, alles ruikt weer normaal. Ben ook bijna niet misselijk meer.. Helaas heb ik dat zwangerschapsgevoel ook niet. Ben zo bang dat het een mk wordt! Heeft iemand hier ervaring mee?

2. iriz83

iriz83 Actief lid

12 feb 2014
    147
    0
    0
    ICT Adviseur bedrijfsvoering bij overheid en daarn
    Den Haag
    Hi Wijfiej,

Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik zou als ik jou was de verloskundige gewoon even bellen, mijn verloskundige zegt ook dat ik altijd tussendoor kan komen en hartje kan horen als ik dat wil.
    Dus geef het aan ga langs en ga kijken, want je zorgen maken is niet echt goed voor jou en je baby!

Succes!

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik dacht huh ik heb dit bericht toch al ergens gelezen en gereageerd haha.
    Ik wilde nog toevoegen dat ik ook 2 weken ben teruggezet bij mijn echo met 7 weken. Ik bleek een cyclus te hebben gehad van 6 weken ipv 4. Is helemaal niet erg. En symptomen komen en gaan.

Deel Deze Pagina