Hallo Dames, Even een vraagje ik heb gister avond gevreeen met mijn vriend en vanochtend posi getest mijn vriend vroeg aan mij komt dat niet omdat we gevreeen hebben ik dacht van niet maar weten jullie of ik nou echt zwanger ben? Groetjes Cien
Je hebt hoogstwaarschijnlijk ongeveer 2 weken geleden ook sex gehad, dan ben je van die keer of keren nu zwanger! Niet van gisteren, zo snel gaat het niet! Gefeliciteerd!
Nee idd van gisteren kan je nu niet zwanger zijn,en idd 2 weken geleden als je dan ook heb gevreen wel gefeliciteerd
Nou lieverd als het nu posi is is die dat donderdag o ok nog hoor en ik heb net even in je album gekeken en ik zie een duidelijke tweede streep
GEFELICITEERD! En een tripje naar de huisarts is niet meer nodig hoor, die verwijzen je door naar de verloskundige.
Ja ook maar ik gebruik ook hooikoorts medicijnen (al speciaal voor mensen die zwanger proberen te worden en heb daar nog wat vragen voor). En natuurlijk kijken of het echt zo is. Vraagje moet ik dan ook mijn testenmee nemen of wat anders? Groetjes Cien
Ik begrijp je wel hoor, nee dan doen ze daar nog wel een etst voor je en zie dat we uit de zelfde city komen