Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je het allemaal erg eng vindt.. Ik heb maandag de miskraam gehad, we willen graa z.s.m weer zwanger worden maar het lijkt mij ook erg eng! Duim met je mee, op naar een mooie plakbeeb!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Ik wens iedere heel geluk toe met de zwangerschap @ charity wat vreselijk dat je net een mk hebt gehad. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en zal je beeb goed blijven zitten! vaak lees je over mk gelukkig gaat het vaker goed! en dat geeft hoop ook al is het soms moelijk om je op te peppen. Het gaat nu goed, voel me zwanger (.)(.) doen zeer en misselijk. Al is het geen garantie je voelt je zwanger en daar hou je je aan vast. 8 juni naar gyn voor intake en echo. Voor mij gevoel duurt dat nog eeuwen maar weet in middels uit ervaring dat vroege echo's veel onrust geven en zeker geen garantie dat het goed gaat. dus "gewoon" afwachten....
Bianca, proficiat! En ik snap je gevoel helemaal. Wij hebben gisteraaf posi getest en wij zeiden tegen elkaar eerst zien en dan geloven... Eerst die 12 weken door! En dan pas hopen wij gelukkig te kunnen zijn en ervan te kunnen gaan genieten.