weer zwanger na 3 missed abortions

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mvl, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Zoals de titel al zegt, ik ben weer zwanger na 3 x een missed abortion mee te hebben gemaakt.

Tijdens de laatste zwangerschap was er een echo gemaakt met 11 weken en toch kwamen we er tijdens de controle van 14 weken achter dat het hartje weer was gestopt.

Ik vind het heel moeilijk om nu vertrouwen te hebben in deze zwangerschap. Er zijn onderzoeken geweest (stolling, vitB12 etc) waaruit blijkt dat alles normaal is.

Hebben jullie enig idee hoe vaak er nu echo's gemaakt zullen worden of is dit afhankelijk van welke ziekenhuis en welke gynaecoloog?
    Ik heb een afspraak staan voor 6 jan., ben dan bijna 7 weken...

Groeten, MVL

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap je onzekerheid, dat is logisch na 3 miskramen. Het zal een moeilijke periode voor je zijn, om vertrouwen op te bouwen. Een eerste echo bij 7 weken is prima. Veel eerder zou ik zeker niet doen. Hoeveel echo's er volgen kan ik niet zeggen, is inderdaad afhankelijk van het ziekenhuis. Maak je wensen bekend zou ik zeggen! En realiseer je ook dat veel echo's nooit 100% garantie kunnen geven.
    Sterkte en ik hoop van harte dat het dit keer goed blijft gaan!

Mirjam

Deel Deze Pagina