Wel lekker op tijd niet zo laat als de vorige week dat was echt laat he. Nou maar hopen dat de zaaldienst niet uitloopt. Je bent nog niet in slaap gevallen he van je klap? Enne je symptomen komen en gaan ik had gister ook geen gevoelige borsten nu wel weer.
*klap* voor de kop Trees , ophouden, niet bibberen en moed houden! Kom op Trees, ik duim niet voor niks al de hele avond voor je en kwam nog snel voor het slapengaan even bij je kijken! Heel veel sterkte morgen en denk aan het gezegde; "men lijdt het meest voor het lijden dat men vreest". Dus sssssssttttt die borsten doen straks vast weer onwijs pijn ! Lieve Trees, ik wens je het allerbeste morgen, heel veel sterkte morgen met wachten op de uitslag en ik ga duimen dat het prachtig nieuws voor je zal zijn! Dikke knuffel
over ruim een uur zullen we het weten.... Dit is echt het meest spannende moment van heel mijn leven tot nu toe. Mijn borsten doen in ieder geval weer heel veel pijn en ik ben lekker misselijk. Het hoeft niks te zeggen, maar we hopen van wel! Nicoletta wil je niet zo hard meer slaan
Goed zo!!! Was ie in ieder geval raak en hoef je niet iedere 10 sec niet de tietenvoelcheck uit te voeren. Ik duim voor je en succes strakjes! Helaas kan ik pas aan het eind van de middag weer online komen dus ik wens je voor nu het allerbeste!
Lieve Trees en man, Heeeeel veel succes de komende uurtjes! Ik duim erg hard voor jullie dat dit echt een WONDER is! Jullie hebben hier zo enorm veel recht op, het moet gewoon goed gaan! Mijn duimen draaien overuren! Liefs Susan
Lieve Trees Jullie zijn als het goed is bijna aan de beurt nu! Ik duim met jullie mee en denk aan je! Hoop dat je straks met prachtig nieuws bij ons terug komt! Liefs Ster
duim duim duim waarschijnlijk zitten jullie nu te zenuwen in de wachtkamer... ik ga nu keihard duimen dat jullie zo goed nieuws krijgen, tis jullie zo gegund! duim duim duim
Je kent mij niet maar ik volg je al een tijdje! Ik duim heel hard mee dat de echo goed is! Het is jullie zo gegund!!! Groetjes Channie
Trees,je kent mij ook niet maar ik volg je ook al een tijdje en zit hier te duimen dat alles goed zal gaan!!
De gynaecoloog weet bijna 100% zeker dat het misgaat. Er is hartactie, maar veels te traag en het vruchtje is t.o.v. vorige week nauwelijks gegroeid. Volgende week vrijdag weer een echo en we hebben afgesproken dat ik nuchter kom, omdat ik dan dezelfde dag nog gecurreteerd wil worden. Wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf.
Jeetje meis, ik had zo gehoopt dat het eindelijk een keer goed zou gaan. Ik heb er ook geen woorden voor. Heel veel sterkte.