O neeeee Trees!!! O wat ontzettend erg voor je! Ik had zo'n goede hoop voor je! Zo zie je maar weer, je voelt het hoe dan ook toch zelf aan he?! Wat vreselijk nieuws moet dit zijn. Weer een domper en weer geen geluk. Lieve Trees, heel veel sterkte en mocht je willen kletsen buiten het forum om, je mag me altijd PB'en. dikke knuffel en ik denk aan je!
Jee meid, ik heb hier echt geen woorden voor! Heel erg veel sterkte! Ik had zo gehoopt dat het eindelijk wel een keertje goed zou gaan.
Oh nee, ik had het zo gehoopt voor jullie deze keer! Wat een vreselijke dag weer zo voor jullie! Wat een verschrikkelijk nieuws! Meis heel veel sterkte en ik denk aan je! Hele dikke knuffel!
Ik heb ooit iemand gekend die heeft 2 kinderen, met 10 jaar verschil.. In de 10 jaar heeft ze 9 miskramen gekregen... Niet echt opbeurend.. maar het kan nog gebeuren! Als iemand het gegund is dan ben jij het wel Trees!
Jeetje wat is dit oneerlijk. Heel veel sterkte met deze week van onzekerheid!! Hoop voor jullie op een wonder!!
wat een verschrikkelijk onrecht... Heel veel sterkte bij het verwerken van deze enorme tegenvaller. Ik weet dat jullie beide sterk genoeg zijn om hier weer bovenop te komen... niet nu maar binnenkort al is het alleen maar omdat jullie inmiddels gehard zijn van alle eerdere tegenslagen. Hopelijk komt er in augustus nou eens eindelijk iets aan het licht waardoor jullie ook een durende zwangerschap mogen hebben.... maar tot die tijd heel veel sterkte voor jullie beide...
meid wat erg! dit gedicht heb ik zelf geschreven: Klein,maar nu al zo geliefd. Een wonder een echte harte dief, Voor altijd in jullie geheugen en in jullie hart. Niemand snapt ,waarom ditkleine wonder niet meer leven mag! Nu zou dit kleine wonder voor eeuwig aan de hemel staan. Waar jullie ook zullen gaan er zou altijd een ster stralende mooie ster aan jullie hemel staan. ook al is het bewolkt,jullie worden door deze ster jullie hele leven gevolgd! dikke knuffel!