Hi Trees, Verschrikkelijk nieuws meid!! Ik heb zo voor jullie gehoopt dat het dit keer allemaal goed zou zitten. Ik wil jullie heeeeeeel veel sterkte wensen. Dikke knuffel meis..
lieve trees Ik was zo blij weer te lezen dat je zwanger was, en nu is het je misschien weer niet gegund, waarom nou toch..... Ik heb net op je site zitten lezen en zat gewoon te brullen op de bank om je gedicht van 11juli, zoveel waarheid, zoveel verdriet, zoveel liefde in dat bericht, jullie zouden zulke goeie ouders zijn!!!ik kan niks anders zegen dan dat ik hoop dat er vrijdag toch een wonder is gebeurd, maar kan me voorstellen dat je daar niet vanuit gaat.. een hele dikke knuffel!!!
Jeetje Trees , dit was jullie zo gegunt !! Ik weet niet wat ik moet zeggen.... Heel veel sterkte de komende tijd ! **KNUFF**
Trees, hoe is het nu met je? Kom je deze zware en moeilijke week een beetje door? Ik denk aan jullie, liefs, Drew
Dank jullie wel voor alle lieve woorden, het gevloek en de tranen. Vloeken, tranen en het soms niet meer weten, wisselen hier elkaar af. Ik voel me nog steeds zwanger, geef nog steeds over en voel me letterlijk een dweil. Al die hormonen maken het er niet makkelijker op. Ik zal blij zijn als het vrijdag is en het over is. Ik weet en voel dat het klaar is en baal gewoon dat ik weer een week moet wachten. Ben best bang voor de toekomst. Niemand kan ons zekerheid geven dat het ooit een keer goed gaat komen. Vraag me dan ook af of dit het allemaal wel waard is. Het enige wat ik nu weet, is dat als ik aan stoppen denk, dat ik in paniek raak. We zijn er duidelijk nog niet klaar mee, maar lang moet dit allemaal niet meer duren. liefs p.s. ik hoop dat de mods het goed vinden dat dit topic nog open is. Als het echt voorbij is, wil het graag pas laten sluiten. Voor nu voelt dat nog niet goed.
Natuurlijk blijft dit topic open (als het aan mij ligt) want we komen hier nog steeds bij elkaar en willen er nog steeds allemaal heel graag voor jullie zijn... virtueel dan maar toch... en wij zijn ook mee bang voor wat er vrijdag en daarna nog komen gaat... sterkte x
o nee waarom nou toch! vind het heel gemeen voor je meid dat het weer niet is gelukt, ik wens je heel veel sterkte!knuff!
Lieve Trees, wat verschrikkelijk dat het jullie weer niet gegund is! Verder weet ik niet zo goed wat ik zeggen moet, ik denk aan je en ik duim stiekum dat het nog wel goed is! Dikke knuffel en heel veel sterkte!
Lieve trees, Omdat ik morgen waarschijnlijk niet op het forum ben, wil ik je alvast heel veel sterkte wensem voor morgen. Hoe laat heb je de afspraak staan? Ik denk aan jullie morgen! Liefs Ster
nogmaals, sterkte morgen meisie! En hopelijk kun je wel een beetje van je vakantie genieten! Knuffel van mij!
Lieve Trees, Heel veel sterkte morgen. Op de 1 of andere manier blijf ik voor jullie hopen op de ieniemieniemienie kans dat er nog een wondertje mag gebeuren. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ergens houd je toch een sprankje hoop. Zelfs ik, die er eigenlijk zover vanaf staat, blijf daar maar aan denken. Ik denk aan jullie morgen....