meid verschrikkelijk. Ik heb het helemaal koud... succes de komende tijd! Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen, maar ik huil met je mee..
Goedemorgen meiden, Gisterenochtend vroeg hadden we al de echo. Er was bijna niks meer over van ons kindje. Je zag nog duidelijk het vruchtzakje, maar het leek wel uit elkaar gevallen. De gyanecoloog heeft direct de curretage geregeld en om om 12 uur mocht ik naar de ok. Iedereen was weer ontzettend lief en de gynaecoloog herkende me nog van de laatste curretage. Voordat ik weg viel, zei hij nog dat we niet moesten opgeven, want de aanhouder wint uiteindelijk. Ook zouden ze heel voorzichtig met me doen. Alleen uit de narcose kwam ik wat naar bij. Ik dacht dat ik geen adem kreeg en raakte compleet in paniek. Ik wist niet waar ik was en waarom. Ze hebben mijn vriend erbij gehaald en uiteindelijk was het goed. Nu is het echt weer voorbij en ook deze zwangerschap is nu klaar. Ik wil jullie bedanken voor alle lieve berichtjes en troostende woorden. Ik heb het ontzettend gewaardeerd dat er zoveel met ons meeleefde. Het is en blijft toch een eenzaam proces en jullie woorden hebben mede ervoor gezorgd dat ik de afgelopen weken zo goed mogelijk ben doorgekomen. Dikke knuffel voor jullie allemaal! Liefs ps dit topic mag gesloten worden.
Pff Trees vreselijk meid heel veel sterkte en rustig aan jullie 2. Zoals de gyn zei inderdaad niet opgeven!! Dikke knuffel voor jullie.
Hey Trees, Heel veel sterkte de komende tijd. Je hebt gelijk als je zegt dat het een eenzaam iets is. Niemand kan weten hoe jij je voelt. Maar gelukkig hebben de berichten van hier je goed gedaan. Blijf hoop houden. xxx
Lieve Trees, ik weet niet wat ik anders moet zeggen dan heel veel sterkte de komende tijd! Ik vind het zo ontzettend rot voor je.
Meisje toch, je kan altijd op ons rekenen hoor! Wij zijn er voor je. Ook als je je eenzaam voelt, je kan me altijd pb-en. Je hebt een schat van een man volgens mij, hoe is hij/ voelt hij zich hieronder? Je bent zo sterk, ik kan het niet geloven dat het nooit zal gaan lukken. Echt jullie tijd komt nog wel! Liefs Marsab
ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen de komende tijd. wat naar dat jullie dit weer mee moeten maken. dikke knuffel liefs tamara
lieve trees, dus het is verdorie weer mis gegaan!! wat moet je toch doorstaan meid... ongelovelijk!! het is zooooo oneerlijk!! het is jullie zo gegund! Ik zag op je weblog dat jullie in augustus onderzoeken krijgen he? hopelijk komt daar iets vernieuwends uit waar jullie mee geholpen kunnen worden!! heel veel sterkte meid!! ook voor je man. liefs hummie ps wat kun jij mooi schrijven over je vlinders op je weblog, de tranen lopen me nog over de wangen pfff
Lieve Trees, Vol ongeloof lees ik nu dit bericht... Zo oneerlijk. Lieve meid, heel veel sterkte voor jou. Dikke knuff!