Trees, wat een mooi wonder mijn duimen draaien voor jullie en klein wondertje hou je goed vast daarbinnen!!
Ik hoop zo dat jullie droom uit zal komen, en ik voeg mijn duimen toe aan de legioenen die al aan het draaien zijn voor jullie!
Hoi Trees, Mijn duimen draaien ook voor je meid. Ik hoop met heel mijn hart dat het dit keer van begin tot eind goed mag verlopen. Grt Vanilia
Vanmiddag een afspraak met de gynaecoloog en ga ik als het goed is beginnen met progesteron/utrogestan. Ik ben erg benieuwd wat hij verder ervan zegt en met name wat hij van mijn verhoogde waarde antistoffen vindt. Volgens mijn vorige gyanecoloog was daar niks aan te doen, maar ik ben eigenwijs en heb mijn twijfels hierover
Spannend Trees! Ik ben benieuwd, laat je het ons weten hoe het is gegaan? Ik denk aan jullie! Liefs Cyntje78
Nou dat was mijn bezoekje wel. Best een aparte man, maar we hebben er een ontzettend goed gevoel over. Het eerste waar hij aan dacht toen hij hoorde waar ik geboren was, was inteelt . Nu weet ik toch behoorlijk zeker dat mijn ouders geen familie van elkaar zijn, dus hebben we verder gekeken. Veel vragen, veel antwoorden en uiteindelijk kwam hij met de magische woorden, 'het is waarschijnlijk zo simpel dat waarschijnlijk nog nooit iemand eraan gedacht heeft'. Dat horen we graag . Gezien alle blaas-, nierbekkenontstekingen, afstotende spiralen, de buitenbaarmoederlijke zwangerschap en andere problemen down under, denkt hij aan een lichte ontsteking van het baarmoederslijmvlies. Vruchtjes krijgen niet de juiste voeding en voldoende zuurstof met als gevolg dat ze afsterven. Om zijn hypothese te bevestigen en nog een paar zaken te onderzoeken, zoals progesteronlevel, schildklierwaardes, is er weer bloed afgenomen. Vandaag acuut begonnen met anti-stollingsmedicatie en donderdag gaan we voor de echo en alle uitslagen. Ben erg benieuwd, maar ben blij met deze arts! Hij neemt ons voor mijn gevoel veel serieuzer dan in het ziekenhuis.
He cyntje! Ik heb al behoorlijk wat kwaaltjes, maar deze heb ik al snel, dus dat telt niet echt. Heb mijn relatie met de wc-pot weer nieuw leven ingeblazen . Vanochtend wel plotseling minder gevoelige borsten, wat voor enige paniek in de tent zorgde . Ze doen nu weer zeer gelukkig!
idd meis net zoals de rest duim ik heel hard mee. had net je webblog gelezen en had bijna tranen in mijnogen, t is jullie zo gegund en toch een beetje van harte alvast
Hey meid, Hier draaien mijn duimen overuren Ik hoop voor jullie dat het goed blijft gaan dit keer. Het is jullie zo gegund!! Liefs, smiley
Hi witte tanden mama Wat geweldig zeg! Super gefeliciteerd en ik ga voor je bidden dat het over 9 maanden gezond en wel in je armen ligt. Na zoveel verdriet zo iets ontzettends moois echt geweldig Veel plezier met overgeven, dat zal je nu waarschijnlijk alleen maar fijn vinden whahahahaha. Spannend donderdag de echo. Ik ga je zeker volgen. Liefs you're nr1 fan
Wat fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben bij deze man, hoop zo voor jullie dat het deze keer wel goed blijft gaan. Ik hou je topic in de gaten.