Helemaal top meid. Ik duim zo enorm hard voor je dat het goed blijft gaan! Kom op toppertje! Blijf lekker warm bij je mamma! Liefs, Josien
Leuk om te lezen dat er iemand eens blij is met die zere tieten Verder straalt de positiviteit van je berichten af, net of het deze keer anders is als andere keren... Dat hoop ik zo voor je en ik blijf dit topic zeker volgen. Zou prachtig zijn, nòg zo'n mooi wonder op zwangerschapspagina Keep strong, je bent al een aardig eindje de helling op!
Ik zie zojuist in een van de andere topics je banner, ben blij verrast. Ook hier zullen de duimpjes overuren gaan maken.
Feliciteren wil ik je niet, zeg je zelf ook al het is wat ongepast, dus als je de 12 weken voorbij bent zeg je me het dan? Wat is wel wil zeggen is, hier duim ik voor je, brand ook voor jou eeen kaarsje voor een gezonde zwangerschap, en ik wil zeggen, hou je kleintje maar goed vast, en tegen je kleintje wil ik zeggen : jongen of meisje, houd je moeder maar goed vast want we zien haar graag over 8 of 9 maanden terug met fotos van jou van je lach en van je gezondheid.
Wat fijn dat de arts jullie zo'n goed gevoel geeft! Ik duim voor jullie dat de 12 weken snel gezond en wel behaald is!
Dank jullie wel lieve duimers. Hihi hier inderdaad dolgelukkig met zere titt'n en een toiletomhelzing is hier zelfs een kleine feestje waard . Hoe meer symptoompjes hoe beter ik me in mijn kop voel. Gisteren de eerste echo gehad en er was een heel klein ministipje in de baarmoeder te zien. Het termijn klopte met wat ik zelf dacht. Verder de uitslagen van de eerste bloedwaardes. Progesteron was hoog en HCG was het lab vergeten, maar wordt alsnog van het bloed van afgelopen maandag bepaald. Gisteren weer bloed geprikt zodat ze de hormoonwaardes goed met afgelopen maandag kunnen vergelijken. Vandaag krijg ik daar waarschijnlijk de uitslag van. Wel gisterenavond alvast preventief begonnen met Utrogestan (progesteron-bolletjes), die als bijwerking hebben zwangerschapssymptomen. Ik voe me nu dus zwanger in het kwadraat! De kliniek waar ik loop is de komende zes weken gesloten, dus ik stap nu over naar het ziekenhuis. Volgende week vrijdag heb ik de tweede echo staan bij mijn oude gynaecoloog en dan gaat het echt spannend worden. De meeste vruchtjes stoppen bij mij met groeien rond de 6-7 weken... Gisteravond in een opperste paniekbui wel een test gedaan. Gelukkig echt knalpositief met een iniminie-druppeltje urine
ik moet hier elke dag even kijken... zo spannend voor jullie! De duimen draaien nog op volle toeren!!!!