Weer zwanger na 6 miskramen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Trees, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Sterkte Trees, ik snap je angst zo ontzettend goed! Je kent je lichaam wat dit aangaat zo goed en tuurlijk blijf je hopen op een wonder maar die angst is soms zo vreselijk snel in je hart dat je aan niks anders meer kan denken.

Heel veel sterkte!! Ik denk aan je!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Trees heel veel sterkte ! Morgen heb je de echo... Mijn duimen draaien voor je.

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik blijf ook duimen meid!!!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ook hier word er flink geduimd!

Liefs Cyntje78

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Lieve trees,

Verlies de hoop niet, wonderen bestaan nog altijd!
    Ik duim hier nog heel hard voor je, en ik hoop zooo dat je morgen een hele mooie echo krijgt!

Houd de moed hoog meid!

Liefs Ster

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ga niks tegen je zeggen om je moed in te praten want als dat negatieve/twijfel gevoel er eenmaal is... kan alleen die positieve echo het morgen weghalen! Dus ik ga KEIHARD duimen dat jij morgen weer met goed bericht komt. Dikke knuffel voor jou!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lief treesvriendintje,

ook hier nog even een hart onder de riem, en graag 2 harten in jouw lijf momenteel! ;)
    ik blijf geloven in wonderen, en ik duimmmmmmmmmmmmmmm voor een goede echo morgen!!!!!

knuf!

8. Trees

Trees Niet meer actief

#108 Trees, 2 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2009
    Oh wat lief meiden al die meelevende woorden (en trees zit alweer te sniffen ;)). Het berichtje van Linda over de progesteron (dank je wel!) zette me aan het denken. Ik ben namelijk zo ontzettend hysterisch en ontoerekingsvatbaar dat ik mezelf helemaal niet ben. Urenlange huilpartijen en mijn partner bekogelen met de muis :) zijn normaal niet echt mijn ding. Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld en ze gaven inderdaad aan dat dit bijwerkingen kunnen zijn van de progesteron-bolletjes. Helemaal in combinatie met hoge hcg-waardes raken mensen sneller geprikkeld en depressief. Voel me nog steeds een hormonster, maar ben wel weer een beetje gerustgesteld. Ik pak voor nu nog even wat hysterie-tijd voor de echo van morgen ;)

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Lieve Trees, hier ook een hormonster... ;)

Na alles waar jij doorheen bent gegaan de afgelopen tijd... heel normaal dat je het niet vertrouwt. Beter gezegd: dat je het niet durft te vertrouwen. Dat heeft niet met intuitie te maken, denk ik, maar met angst. Ik denk dat je wel van steen moet zijn om na al deze gebeurtenissen geen angst te voelen. Ik ben pas voor het eerst zwanger en ben een compleet onbeschreven blad wat dit betreft... en ik vind het ook doodeng.

Morgen ga je om de tweede echo, en het is natuurlijk erg pril, maar ik duim voor je dat stipje ondertussen een vlekje is. En dat er weer een tijdje later een mooi hartje knippert.

heel veel liefs

10. Trees

Trees Niet meer actief

Dank je wel evenstar. Eigenlijk hoop ik morgen al een knipperlichtje te zien. Als mijn termijn klopt moet het al te zien zijn. Ze gebruiken in het ziekenhuis een extra gevoelig apparaat voor dit soort echo's. Hartjes kloppen namelijk al heel vroeg in de zwangerschap, maar zijn zo klein dat ze normaal pas bij een echo van 6-7 weken te zien zijn. Eigenlijk is het nog niet eens zo sterk de angst waar ik veel last van heb (dat ben ik wel gewend), maar het is meer de algehele somberheid die ik plotseling voel met dank aan de Utrogestan (progesteron-bolletjes). Ze opperde voorzichtig dat ik misschien de dosering kon verlagen, maar liever somber en daardoor een betere kans maken dan zonder extra hormonen proberen!

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Trees heel veel succes morgen met je echo ik duim me rot voor je.

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve trees, een hormonster ben joe!
    stomme bolletjes ook.. maar ja, als ze hun werk maar doen!

ik duim voor knipperbeeb morgen en ik ga nu in ons schommelboek verder spammen voor jou.

ben zeer benieuwd hoe jij met muizen gooit naar treesman! ;)

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha oh meid wat een ellende toch he die hormonen?!
    Alsof alleen de spanningen al niet genoeg zijn!

Ik heb het ook gehad 1 dag voor mijn echo (weet niet of ik je dat toen nou nog verteld heb). Was al die tijd wel bang maar voelde me wel erg zwanger en hoopvol. En de dag ervoor... PANIEKAANVAL haha, was er ineens van overtuigd dat ik me niet meer zwanger voelde en depri enz enz. En bleek toch goed te zijn. Nou zijn onze situaties wel erg anders maar toch, hoe dichterbij zo'n dag komt hoe vreemder alles in je lichaam en hoofd gaat doen he?!

14. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    duim duim duim

ik denk aan je!

duim duim duim

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Succes! hier wordt nog volop meegeleefd en geduimd!

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Trees heel veel succes morgen.
    Denk aan jullie

Dikke knuffel.

17. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    hier ook nog steeds duimen die volop voor je draaien!!!!

18. milyor

milyor Nieuw lid

28 apr 2009
    4
    0
    0
    Fijn meis dat je wat aan mijn bericht had. En super dat je het zh hebt gebeld om het na te vragen....

Ik heb niet zoveel miskramen gehad als jij meis maar zwanger raken ging bij mij ook niet makkelijk. Ik heb voor mijn IVF die rot bolletjes moeten gebruikennn.....

De 3 de ivf wilde ik ook stoppen met dat spul omdat ik zo heftig reageerde, maar mocht niet want tja ikke was zwanger
    En goed ook dubbel op ;)

Heel veel succes vandaag en ik hoop op een zeer mooie echo hoor :D

Liefs Linda, mama van Milan en Yoran 11 mei 2006

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lieve Trees

Ik duim ontzettend hard voor je en dat je vandaag maar een hele mooie echo mag gaan hebben.

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Succes met je echo vandaag!!

Deel Deze Pagina