lieve trees, ik hoop zo dat je straks een knippertje ziet!! dan nu nog maar even tegen alle muren aanrennen, en met muizen gooien succes straks, ik duim voor je dikke knuf jip
Het is hier best lastig laptoppen met een kapotte muis . We hebben de echo vanmiddag pas om 15.00. Nu was ik van plan om vanochtend heel lang uit te slapen, maar om 7 uur werd ik mijn bedje uitgedrild door alle bouwvakkers die in de wijk bezig zijn. Moet je ook maar niet een nieuwbouwwijk gaan wonen 8). Nog zes uurtjes wachten....
Niks aan zo vroeg je bed uitgejaagd te worden. Ik hoop dat de tijd een beetje snel voor je omgaat. Ik duim nog steeds voor jullie! Liefs
Nee ik moet op zoek naar een vorm van bezigheidstherapie. Naar de klok staren helpt niet echt... Ik maar eens met het doggie uit. Zijn we weer een half uur verder
Weer terug! Een beetje gemengde gevoelens, maar meer een positief dan een negatief gevoel. Ik ben in ieder geval een paar dagen korter dan we dachten, ongeveer 5+4. Wat op zich niet heel raar is gezien alle data, maar wat je liever niet hoort. Het goede nieuws is dat er hele lichte beginnende hartslag te zien was en dat hebben we bij eerdere echo's rond dit termijn nog nooit gehad. We hebben uberhaupt nooit hartactie gehad. Nu weer een week duimen draaien en volgende week vrijdag weer een echo. Ik ga nu wel even mijn banner aanpassen.