Trees dat is super zeg wat een opluchting mijn duimen draaien alweer voor volgende week. Dikke knuffel
wat heerlijk zeg, wat super fijn voor je, we kunnen het je allemaal wel toe willen wensen maar ben altijd erg blij als je dan leest dat het goed zit!!! we duimen verder, liefs jip
Ah wat fijn meis! Gewoon hartactie, wat een geweldig gevoel moet dat zijn! Dit kleintje is een sterke meis! We gaan weer verder door duimen voor volgende week!
Oh meid wat fijn! Ik begrijp dat je nog niet onverdeeld blij kunt zijn maar het begin is er!! Een hartactie zien met dit aantal weken is zowiezo al vroeg dus dat is geweldig nieuws! Mijn verlof begint na vandaag dus ik heb zeeen van tijd om te gaan duimen voor je! Ik hou je in de gaten volgende week.
Nu ik er langer over nadenk en alles nog eens tien keer nagerekend te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit termijn eigenlijk veel beter klopt dan wat ik hiervoor aanhield . Dan zou ik gewoon een normale cyclusduur zoals ik mijn halve leven al heb, hebben gehad in plaats van voor het eerst een ultra-korte. Hmmm het dringt hier langzaam tot me door... wauw een knipperlichtje!
Superfijn Trees!!!! En ik ga het fijne gevoel een beetje met je delen... zie mijn banner (net getest!) dus nu duimen voor ons allebei!
Wauw Johannal!! Wat een goed nieuws zeg . Ik ga ook voor jou duimen (en mijn duimen zijn zo goed getraind dat ze dubbel tellen )
jeeeej, gefli Trees met mooi knipper hartslagje en met 5wk4 is ie net begonnen met kloppen, wat een prachtig wonder is het toch
Dank jullie wel meiden. Eerlijk gezegd geloof ik het allemaal nog niet echt . De hele echo is een soort waas aan me voorbij gegaan en heb Treesman al wel 100x gevraagd hoe het eruit zag. Ik hoop zo dat we vrijdag weer een goede echo krijgen en dat het dan een beetje kan doordringen. Het stomme is dat ik me echt niet kan voorstellen dat we vrijdag weer een goede echo krijgen. Het klinkt te mooi om waar te kunnen zijn. Stuke zelfbescherming denk ik...
Alweer een mijlpaal meid, ik hou je topic in de gaten. Ga zo voor je duimen dat alles goed blijft gaan.