He Lallie, Al meer nieuws over evt inleiden? Fijn dat het verlof is begonnen! Hier gisteren even dipje gehad. Kleine is echt heel lief en tevreden, maar heeft wat opstartproblemen gehad met drinken. We zijn gaan voeden op verzoek zodat hij genoeg binnenkrijgt, maar inmiddels hebben we al drie weken 11-12 voedingen (en meldt hij zich 's nachts ook wel eens op het uur). Dat brak me even op, ben vannacht vier uur op logeerkamer gaan liggen zodat man hem een fles kon geven en ik in ieder geval één keer vier uur achter elkaar kon slapen. Verder ben ik helemaal verliefd op onze mooie knappe zoon (grote ogen, enorme bos haar... 💕 Hou me op de hoogte, ik denk aan je! Liefs,
Hey laurabb, ik word zondag ingeleid, heb nog 1 dagje thuis. En kan nu dus niet slapen omdat k best gespannen ben🙈. Ik vind t lastig met bv. Ik heb me zoontje toendertijd op tijd gevoed, dus om de 3u. Wel extra aangelegd als hij erg huilerig was ivm regeldagen, das met 3 en 6 weken, dus k hoop dar je daar midden in zit, want dan ben je er na 1a2 dagen van af 😉. Heb ondertussen wel alles klaar, alleen me gipsafdrul krijg k nu niet af😂. Kwalitietime met zoonlief gaat nu even voor, voordat de baby er is. Miss horen we mekaar nog voor de bevalling 😉. Groetjes
Zet 'm op morgen! Kan me voorstellen dat je erg gespannen bent. Enne, dat mozaïek komt nog wel af Ik duim, laat je het weten als'ie er is?
Hey laurabb, tuurlijk doe k dat. Alleen vandaag gebeld dag t chaos in t zh is. Er staat te weinig personeel en alle bedden liggen vol. Dus k word morgen gebeld voor een nieuwe afspraak. Ik baal flink, begrijp echter ook dat ze er niks aan kunnen doen. Vind t alleen geen fijn gevoel dag k ondertussen met een bd van 150/100loop terwijl ze geen medicatie voorschrijven. Morgen maar even over hebbdn 😣. Je hoort me😉
Dat zou ik idd ook niet heel fijn vinden... Hebben ze je al gebeld? En ja, er is misschien geen acute haast bij, maar kan me wel voorstellen dat je ervan baalt (je leeft er toch naartoe). Zoon is morgen 4 weken en heeft vannacht eindelijk een keer 4,5 uur tussen twee voedingen gelaten, en erna 3 uur...! 🎉 Dan vind ik het wel te doen (toen hij afgelopen weken soms om het uur kwam, vond ik het minder grappig...)
Nou laurabb, k moest gister toch nog op controle komen en toen hebben ze me gehouden! En ingeleid, 4,5u later was hij geboren😱. Was flink vd kaart ervan. Eerste 2u waren prima te doen zat nog lekker tv te kijken. D'r na werd t heftig en toen k dacht k trek t niet meer kreeg k al pers weeën. Dus wat dat betreft is t me reuze mee gevallen. Wel flinke bekkeninstabiliteit gekregen d'r na. Das echt naar. Verder gaat alles ok😉
Jaaaaaaaa! (voor de geboorte dan, niet voor de bekkeninstabiliteit, kunnen ze daar iets aan doen...?)
Hey het gaat goed met ons, sorry voor m'n late reactie🙈. Hebbdn uiteindelijk heel lang in het ziekenhuis gelegen. Ik kreeg de dag na m'n bevalling hoge koorts, bleek een blaasontsteking te hebbdn, maja dat voel je niet als je net bevallen ben, daar bleek ook die extreme bekkenklachten van te komen en toen ging t beter met mij, werd zl erg geel en moest hij onder de lamp, uiteindelijk 1,5 week later pas thuis en dan krijg je geen kraamzorg meer, was wel jammer. Maja ondertussen thuis lekker aan t genieten van ons mannetje. Hoe is t nu met jouw? En jouw kleine ventje?
Jeetje, hoop gedoe dus! Wel fijn dat je lekker thuis bent en ik hoop dat je geen last meer hebt van de complicaties die erbij kwamen. Hier gaat alles goed, zoon zit wel aan medicatie voor verborgen reflux en sindsdien is hij heel blij en tevreden (daarvoor kon hij krijsbuien hebben die echt uren duurden). Met mij gaat het ook heel goed, ben erg gelukkig met dit mooie mannetje! 😍 Hoe vindt je zoontje het om grote broer te zijn?
Super te horen. Verborgen reflux is zo zielig voor die kleintjes. Bedoel wij worden al gek als we maagzuur hebben. Zo voelt dat bij hun bij elke voeding. Arm ventje. De kleine hier doet t redelijk. Komt nog wel vaak s nachts maja maar even doorbijten. Verder is hij erg onrustig dus heb k ondertussen een pukkababy aangeschaft en nu gaat t gelukkig beter.