Alhamdoellilaah is helemaal goed gegaan het hartje klopt het was nog wel vroeg om te bepalen wanneer ik ga bevallen ze zet me nu op 22-8-2013 maar krijg 23 januari nog een echo.
Hallo Allemaal, ik ben nieuw hier...ook ik heb net een miskraam achter de rug,28 oktober 2012. We hebben al een superlieve dochter van bijna 6, zij wist al dat ze een broertje of zusje zou krijgen dus was een enorme tegenvaller voor ons en voor haar. We liepen al in het ziekenhuis omdat we al ruim 2 jaar een 2e kindje wilde...alles was goed dus waarom niet gewoon spontaan zwanger raken? en dan eindelijk toch gelukt! en bleek na 12 weken op de echo een lege vruchtzak te zien en geen kindje, 3 dagen later kreeg ik een curettage. Alle hoop was gevlogen voor mijn idee, ziekenhuis weer gebeld of ik u toch alsjeblieft voor IUI mocht gaan, ik ben al 34 dus mijn klokje tikt door! Na lang praten mocht ik Juni 2013 bellen en zouden we met IUI beginnen,wat een geruststelling toch nog hoop. Maar wat blijkt...wat we nooit hadden verwacht, ik ben weer zwanger! Zaterdag alweer 7 weken en de 28e een echo. Wie heeft hier ook ervaring mee?? ik wil zo graag geloven dat het dit keer wel goed komt, bij alles wat anders voelt denk ik, ja dit moet wel goed zijn. Voel ik me een dag superfit is het ook weer niet goed..ik kan niet wachten tot de echo.. Natuurlijk hoor ik graag of er meer mensen zijn die zoiets mee hebben gemaakt.