Hallo, mijn naam is Amira ik ben mama van 3 boys 16 12 en 7.5 jaar oud en hopelijk blijvend zwanger van de 4e(is de 5e week pas...) Ik was afgelopen oktober ook zwanger maar dit is foutgegaan ivm BBM met 12 weken li-eileider laten verwijderen.en nu dus terug zwanger.Ik heb een geschiedenis met MK (9x tussen de wel goed verlopen zwangerschappen door) en hoop dat het nu wel goed gaat.Maar zoals de titel als zegt doodsbenauwd bij ieder dingetje wat ik van "onderen" voel.
Van harte gefeliciteerd!!! Wat leuk, zwanger van de vierde! Wij verwachten ook onze vierde! Maar wat een boel ellende, al die miskramen en dan ook nog een BBZ.... Ik wens jullie van harte toe dat deze zwangerschap goed verloopt! Ik hoop dat de angst voor een mk snel afneemt, maar dat valt natuurlijk niet mee! (Ik heb zelf 1x een mk gehad en merkte dat die er al flink inhakt, laat staan 9...)
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik begrijp erg goed dat je bang bent voor een miskraam. Succes en sterkte!
Hey eerst en vooral al gefeliciteerd. Ken je gevoel maar al te goed, en bij mij gaat het maar over 1 miskraam. Half dec heb ik na 5 weken een miskraam gehad nu ben ik net 9 weekjes zwanger en bij het minste kan ik ook in paniek raken. Geen leuk gevoel he, hoop dat dit gaat stoppen als ik de 12 weekjes voorbij ben maar denk dat die schrik toch een beetje gaat blijven hangen tot ik mijn ukje kan vasthouden.
Ik heb t ook meegemaakt en ik ben ook bang dat het mis gaat, maar ja we zien t wel. Ben in feb. gecuretteerd en ben nu zwanger weer. Hoop zo dat het bij een x een MK blijft. Ben nu heel blij, maar bang tegelijk.