eigen kamertje of toch nog maar niet.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lucky, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

eigen kamertje of toch nog maar niet.

  1. ja, voor ons wel.

  2. nee, de eerste tijd bij ons op de kamer.

  3. ik weet het nog niet.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lucky

    lucky Actief lid

    22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik had laatst op het werk een gesprek met een collega en het kwam op het volgende onderwerp uit:

    Waar slaapt de kleine na de geboorte. Mijn man en ik zijn van mening dat de kleine lekker in zijn eigen kamertje gaat slapen. Mijn collega was het daar helemaal niet mee eens en had daar een andere versie op. Zij laten hun kindje de eerst 4 a 5 jaar bij henzelf op de slaapkamer slapen, een andere collega deed dat alleen de eerste zes maanden. Wat is jullie mening?
     
  2. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    ik heb geen plek voor een wiegje bij ons op de kamer dus ze gaat gewoon in haar eigen bedje op eigen kamertje
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Het wiegje staat eerst nog bij ons.
    Misschien gaat frummel met 2 dagen naar eigen kamer maar misschien blijft het nog wel weken bij ons...
    We zien het wel. Het ledikantje is zo weggehaald....dus de wieg kan makkelijk verhuisd ;)
    Elmo
     
  4. Kimmies

    Kimmies Actief lid

    9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Misschien dat de baby de eerste tijd bij ons op kamer slaapt ivm borstvoeding ed. maar zeer zeker niet de eerste paar jaar.
    Kom op zeg. Daar heeft ie zijn eigen kamer en bedje toch voor?! En wat is daar nou ik hemelsnaam het nut van? (behalve dat je zelf geen eigen (sex)leven meer overhoud!
     
  5. Niet meer actief

    Bij ons slaapt de toekomstige kleine gewoon op zijn/haar eigen kamertje hoor!
    Maar misschien denk ik er anders over als mijn kleintje geboren is?
    Dan sleep ik het ledikantje wel bij ons op de kamer.
    ik vind 4 tot 5 jaar wel errug lang hoor :confused: , het heeft toch niet voor niets zijn eigen kamertje .
    Nou groetjes, Anita
     
  6. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    :confused: 4 a 5 jaar! moet er niet aan denken :)

    Danique heeft 2 weken bij ons in een wiegje gelegen en is daarna naar haar eigen kamertje gegaan, waarschijnlijk gaat het bij nr 2 net zo.
     
  7. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Angelus tot 8 mnd bij ons op de slaapkamer, wij slapen op zolder en hij niet,
    Zefanja maar een paar nachten bij ons op de kamer, (eh tja toen sliepen wezelf ook een etage lager) en de kleine komt wel weer bij ons op de kamer (zolder)
    Heb gewoon slechte ervaring op gelopen met Zefanja.
     
  8. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier gaat de kleine ook gewoon in haar eigen kamertje hoor.
    Misschien aan het begin met de bv maar lekker in eigen kamertje.
     
  9. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik wil het kindje eerst bij ons op de kamer leggen in een wiegje, vooral ivm voeden. Hoe lang weet ik niet, maar niet langer dan 6 maanden hoor. 4 jaar gaat toch echt een beetje ver. Behalve als je echt klein behuisd bent, dan...
     
  10. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    eigen kamertje. als het met de borstvoeding anders loopt ga ik misschien bij de uk liggen (dan kan mijn man doorslapen ivm werk), maar dit is echt niet voor jaren. heb ook graag mijn eigen stukje en privacy en momentje met mijn man hoor. de rest van de dag zit dat er al niet in, dus de nacht is dan, een beetje ;), voor ons
     
  11. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Vind dit zo lastig zeggen voordat je baby er uberhaupt is. Je kan dat gewoon niet voorspellen joh, je wilt zoveel , maar de werkelijkheid.

    Wilde de 1e ook echt op haar kamer, maar ja, als ze zelf niet warm kunnen blijven, of zijn om de 3 uur wakker, dan leg je het echt wel naast je neer. Zeker voor de dames die borstvoeding willen geven.

    Gewoon lekker doen wat je straks als de baby geboren is prettig vind. Nu wil ik ook zoveel, maar je moet helaas echt even afwachten wat voor baby het is. De rust keert echt wel weer terug. Soms gaat het maar om de 1e paar weekjes....

    ;) annette
     
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn meisje gaat vanaf thuiskomst gewoon in haar ledikantje slapen op haar eigen kamertje en ik ga borstvoeding geven dus het gaat wel zwaar worden denk ik.
     
  13. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Zolang er 's nachts nog borstvoeding wordt gegeven, slaapt ie in een wiegje bij ons op de kamer. Daarna mag hij in zijn eigen (mooie :)) kamer slapen!
     
  14. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Probeer een kind na 5 jaar nog maar eens op een eigen kamer te laten slapen...Oei...
     
  15. amber1978

    amber1978 VIP lid

    7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    het eerste half jaar komt de kleine bij ons op de kamer. in ieder geval snachts vanwege de borstvoeding. Overdag gewoon in het ledikantje op zijn eigen kamer
     
  16. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Wij hebben op de slaapkamer ook geen ruimte voor een wiegje, de kleine gaat dus ook lekker in zijn/haar eigen ledikantje. En op de babykamer wil ik een lekkere stoel neerzetten voor het evt. borstvoeden 's nachts.
     
  17. Writer

    Writer Niet meer actief

    dochter sliep tot 3 jaar bij ons in kamer , nooit probleem gevonden , iemand had over sex))dat kan je overal doen :) deden we voor kids ook overal in huis bedoel ik haha , dat is helemaal geen probleem , , ik had geen zin om heen en weer te lopen met borstvoeding , daarna vond ik ook lekker om niet uit mij bed te komen , nooit probleem geweest , mensen moeten doen wat ze zelf prettig vinden en niet omdat zo hoort :confused:

    nu slaapt ze 2 jaar in eigen kamer , nu komt de volgende baby die zal ook eerste tijd bij ons in slaap kamer doen , maar niet 3 jaar meer want zusje wil graag baby bij haar in kamer :D
     
  18. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    tot 3 of 4 jaar? Dan geef je toch ook geen BV meer?
    Ik kan me voorstellen dat mensen het prettig vinden op de eigen kamer, maar wij doen dat niet. Er zit maar weinig afstand tussen de kamers, dus ik zie het probleem niet zo...
     
  19. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij ons heeft ze een week of 4 op de kamer gelegen, en toen naar haar eigen kamertje. Ze sliep direct veel beter door in haar eigen kamertje. Sorry, maar 5 jaar vind ik belachelijk. Doen ze het dan 5 jaar op de keukentafel ofzo?
     
  20. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ik vond het de eerste weken heel prettig om ons zoontje bij ons op de kamer te laten slapen. Zeker in de kraamweek, heerlijk zelf de hele dag in bed en kindje in wiegje ernaast :)! Dat beviel goed, zeker met 's nachts borstvoeding geven. Maar met een week of 8, toen de ergste onzekerheid voorbij was (doet-ie het nog?) is hij naar zijn eigen kamertje verhuisd.

    Als de tweede net zo makkelijk wordt en net zo rustig slaapt, gaan we het nu weer zo doen!
     

Deel Deze Pagina