Hallo allemaal, Ik heb dit verhaaltje ook al in het voorsteltopic geplaatst, maar het leek me hier ook wel op zijn plek. Een paar jaar geleden ben ik hier al eens geweest omdat ik toen, ondanks gebruik van map, een positieve test had. Dat is toen van hele korte duur geweest. Nu is het wel heel bewust, alleen zijn we nog niet zo bezig met ovulatesten en dingen. We wilden gewoon onbeschermd vrijen en kijken of dat iets zou brengen. Nou na 2 maanden heb ik al een dikke positieve test in handen! Mijn menstruatie bleef ineens uit, verder eigenlijk totaal geen klachten (beetje moe, bedenk ik me nu). Maar het is dus toch vrij onverwacht! Zeker omdat we er dus niet heel bewust mee bezig waren en dus wel zouden zien wat er van kwam! Ik besef me heel goed dat dit gewoon een gelukstreffer is, zeker als ik soms hoor en lees hoeveel moeite het kost om zwanger te raken. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. De vader moet het ook nog weten, die zal ook wel enorm verrast zijn! Iemand nog een leuk ideetje hoe het hem te vertellen?? Groetjes!
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel gelukt is! Ik heb niet veel leuke ideeën haha ikzelf had de test ingepakt en aan hem gegeven toen hij thuis kwam.
Dank je! Vind het wel spannend om te vertellen zeg! Ben zelf ook nog een beetje verbijsterd eigenlijk. Heb nu babysokjes klaar gelegd met de positieve test erbij...
Ja dat snap ik. Had ik zelf ook. Geloof het nu soms nog steeds niet haha Dat is ook leuk toch! Dan zal hij het gauw snappen
Pfff.... hij komt laat thuis... jeetje mina... en ik ben al zo moe! Maar sinds wanneer weet jij het dan? Zie dat je 1 dag verder bent dan ik...
Hoi lotgenoten! gefeliciteerd!! We zijn ongeveer even ver! Voor mij is het ons tweede kindje! Bij de eerste was ik ook vlug zwanger en heb ik de test als cadeautje ingepakt. Met vaderdag morgen is een beter cadeau niet denkbaar toch? Hoe voelen jullie je? Al tegen mensen verteld?
Jij ook gefeliciteerd! Voor ons is het ook het 2e kindje Het is een super cadeau voor vaderdag! Ik voel me goed. Wel last van mijn borsten en wat meer moe maar verder nog nergens last van. Jullie? Mijn schoonouders weten het al en vandaag mijn ouders ook!
Wat leuk ook nummer twee! Ben benieuwd of het heel anders zal zijn! Ik ben wat sneller dizzy en heb zeurende krampjes en veel afscheiding. Spannend hoor, toch ook wel bang dat t dadelijk nog mis gaat (en we alsnog die mmm in moeten..(
Ja het is zeker spannend! Ben ook nog steeds bang dat het mis zal gaan. Hoop voor je dat hij mooi blijft plakken en de mmm je bespaard blijft! Ik had net deze cyclus een cyclus analyse in het ziekenhuis en zou afgelopen donderdag de uitslag horen en uitleg krijgen voor een eileider onderzoek. Dat is dus nu niet meer nodig!
Ook gefeliciteerd! Hij was zich natuurlijk helemaal nergens van bewust en moest het ook even verwerken, maar daarna vond ie het toch wel leuk! Ga straks of morgen voor de zekerheid wel nog eens testen omdat het 3 jaar terug uiteindelijk ook niet doorzette. Al was de test van gister was wel een stuk duidelijker dan die van toen, maar gewoon even voor de zekerheid... Voor mij is het de eerste dus moet echt wel even wennen aan het idee dat het leven over 8 maanden totaal anders zal zijn! Maar goed je groeit daarin mee heb ik al eens gelezen en gehoord. Ik voel me verder vooral moe! Ook slaap ik een stuk slechter dan ik gewend ben. Verder heb ik wel wat krampjes/steekjes zoals bij de menstruatie en mijn darmen lijken een beetje onrustiger.
Net weer getest, nu met een clearblue test net wekenindicator. Die geeft 3+ aan! Hoe duidelijk wil je het dan hebben!
Super meid! Duidelijker kan het niet worden! Het is inderdaad een raar idee dat je straks niet meer met zijn tweetjes bent maar je groeit er langzaam in inderdaad. Komt vast goed
Vind alleen die 3+ wel een beetje gek... zou ik dan toch al verder zijn? Of zal ik 1 van de 7% zijn waarbij de indicator niet zo nauwkeurig is...
Het kan natuurlijk dat je al wat verder bent dan je denkt. Of dat je gewoon snel en veel hcg aanmaakt. Dat is even afwachten tot aan de echo denk ik
Gefeliciteerd gate!! Wel grappig van de test. 3+ kan 3 weken zijn maar misschien ook wel 6 ofzo en dan ben je misschien een maand verder? Heb je regelmatige cyclus? Ik kan me trouwens nog herinneren dat wij ook erg overdonderd waren bij de eerste. Ook heel blij maar ook van: holy shit nu kunnen we niet meer terug!! Alle clichés zijn waar: je hebt nog heel veel tijd om te wennen en als hij/zij er eenmaal is wil je nooit meer anders Ik herken veel van je symptomen: steekjes/krampjes, rommelende darmen (juist snel ipv verstopt? Volgens mij hebben de meeste t andersom) en ik ben al drie dagen om 6u wakker uit mezelf
Ik kan bijna niet een maand verder zijn... heb 17 mei de laatste menstruatie gehad en ben vrij regelmatig. Zou natuurlijk kunnen dan dat de eisprong nu wat eerder was. Zou ook wel verklaren dat ik uberhaupt zwanger ben geworden aangezien mijn vriend 3 weken weg is geweest . Maar zal het dan idd wel merken bij de echo. Had vandaag trouwens ook vlagen van misselijkheid erbij gekregen....
Ik heb vandaag zo'n weken indicator gedaan en er stond 2-3 weken! Spannend allemaal! Hebben jullie t al aan iemand verteld? Of had ik dat al gevraagd?
Super! Ja het blijft spannend he! Ik heb er nog 2 liggen maar ik durf niet goed meer te testen haha ik denk dat ik het zo maar laat! Bij mij weten al best wat mensen het. Mijn naaste familie en wat vrienden. En bij jullie?