Ha meiden ik kreeg te horen dat hier de meiden zitten die veel verstand hebben van die zwangerschapstesten! April miskraam gekregen bij 10 weken ook curretage. Erna een negatieve test, en vier weken later op 17 mei alweer ongesteld. Voor mijn zwangerschap altijd om de 28 of 29 dagen weer ongesteld. Nu had ik weer het zelfde gevoel als mij mijn eerste zwangerschap. Dus test gedaan van kruitvat. 2v 5 euro. En ik zie dus een heel licht streepje... Ik denk zelf dat het niets is maar in bijsluiter staat streep ook is is licht is zwanger ...maaar ook zoooo licht?? Ik vind het nu al dood eng! Foto gemaakt met telefoon...sorry!u
hij is zeker positief.. gefeliciteerd! je zult zien als je een paar dagen wacht dat de streep donkerder word! sterkte in deze eerste weken. Liefs
Ah bedankt lief van jullie! Ik durf alleen nog niet al te blij te zijn.. Eerst een beter streepje..en dat de 12 weken om zijn. Maar het is wel een echt licht streepje...hihi erg ben ik he!
Mooi testje, hopelijk is dit over een paar dagen en knaller en een goede zwangerschap. Gefeliciteerd!
Als je 17 mei ongesteld bent geweest moet je nu ongeveer nog net voor NOD zitten. Dan is zo'n streep helemaal goed hoor! Gefeliciteerd!!