De titel zegt het al. Toen ik zwanger was van de 1e had ik een week voor nod een positieve test. Van de 2e had ik 10 dagen voor nod een positieve test. Vraag me niet waarom ik zo vroeg heb getest, maar had echt een oerinstinct dat ik zwanger zou kunnen zijn. Nu met de 3e deed ik 2 dagen voor nod een test en die was negatief. Ik was 1 dag overtijd en had een heeel licht streepje, is de dagen erna ook niet echt donkerder geworden, dus zou je kunnen zeggen dat de hoeveelheid van hcg het geslacht van je kindje zou kunnen bepalen d.m.v. Lichte of donkere positieve zwangerschspstesten? Over ruim een week hebben we de 20 weken echo en dan weten we het geslacht van ons kindje. Ik wil voorop stellen dat ik geen enkele voorkeur heb maar enkel benieuwd ben of dit met vroeg of juist laat positief testen gezegt kan worden, en ik ben benieuwd of ik niet de enige ben.
ehh 10 dagen voor je nod? Hoe reken je dat uit dan? 4/5 is al veel, laat staan 10.. Mgoed om terug te komen op je vraag, ook mij lijkt t sterk.
Euh ja 10 dagen klopt ook niet, zou eigenlijk ook niet mogelijk zijn he. Maar goed, ik heb t ooit eens gehoord en aangezien mijn testen zo snel posi waren was ik benieuwd of dit waar was of niet, heb t geloof ik van een amerikaanse site, maar daar word je mee doodgegooid van de fabeltjes, nu heb een hype wat in amerika al bekend was en nu nieuw is NL is, een of andere test waarmee je dmv urine kunt testen of het een jongen of meisje is. De amerikanen zweren erbij, maar ik moet zeggen dat het allemaal zonde van je geld is. Wij zijn allang blij dat we voor de 3e keer zwanger zijn! Jongen meisje, heb echt geen voorkeur, ben alleen nieuwsgierig naar het mensje wat in mij groeid! Ik wil weten of het een jongen of meisje is bij de 20 weken echo want dan kan ik eindelijk op roze of blauw gaan shoppen haha.
Ach je bent echt niet de enige, moet je eens kijken hoeveel zouttesten en rode kool testen er voorbij komen stiekem. Ik heb afgelopen week een geslachtsbepaling laten doen, ik kon ook niet wachten Nog eventjes doorbijten voor je dus!
Wij hebben met ons 1e kindje zoveel problemen gehad, en de ziekte die ze had kregen 1 op de zoveel miljoen, en als er een foetus was die het overleefde dan zou het kindje vrijwel direct na de geboorte sterven. De artsen adviseerde ons om het kindje weg te laten halen. Wij hebben dit niet gedaan, waarop de artsen ons vreemd aankeken. Onze dochter maakte geen rode bloedcellen aan, en als ze ze wel aanmaakte dan werden ze afgebroken, dus via mijn buik kreeg ze een bloedtransfusie. Ze kon ook niet vaginaal geboren worden omdat ze een hele dikke buik had van het vocht en niet door het kanaal pastte, dus werd er een keizersnede uitgevoerd, en was het voor de medische wereld een raadsel hoe zij kon leven na de geboorte. Tot de dag van vandaag weten ze niet waarom zij het heeft overleefd en zijn er zelfs studie's van haar gemaakt voor de studenten. Inmiddels is onze dochter selina 6 jaar. Helemaal gezond en wel! Waarom ik dit hier zo schrijf? Omdat ik het jammer vind en eigenlijk ook heel erg verdrietig dat mensen tegen mij zeggen goh meid je hebt nu 2 meiden, hopelijk word het een jongen. Ik kan dan wel van me af slaan! Ookal krijg ik 6 meisjes, als je mijn verhaal hebt gehoord dan begrijp je wel dat het enigste wat telt of je een gezond kindje krijgt. Sommige mensen kiezen voor een abortus, hadden wij ook kunnen doen, maar als we de raad van de artsen hadden opgevolgd hadden we een kindje geaborteerd wat gezond zou zijn. Ikzelf ben tegen abortus, juist door mijn eigen ervaring, wat een ander zou doen? Daar zeg ik niks over en zal ik ook niet doen. Maar als ik naar de artsen had geluisterd dan zou ik nooit geweten hebben dat dat mensje in mijn buik selina zou heten die inmiddels 6 jaar is.
nee ik denk ook niet dat dat kan hcg en geslachtsbepaling anders had ik dat ooit gehoord em over je teten 10 dagen voor nod is de innesteling denk ik nog niet geweest dan kun je nooit een posi test hebben of je moet eerder zwanger zijn geraakt.
Ik maak heel snel veel hcg aan en testte dan ook telkens 6 dagen voor nod flink positief. Heb 2 jongens en 2 meiden. Dus nee ik geloof daar geen bal van
Die gender test waar je het over hebt werkt op de zuurgraad in je urine. teveel of weinig zou een jongen of meisje aangeven. Alleen.....jammere is dat je de zuurtegraad (onbewust/bewust) kan beinvloeden door het voedsel wat je eet. Ook die testen zijn niet betrouwbaar dus