In december 2007 heb ik een miskraam gehad, gelukkig heb ik dat samen met mijn vriend goed kunnen verwerken en een plekje kunnen geven. In mei heb ik besloten om weer te stoppen met de pil, we waren er klaar voor! En nu ben ik weer zwanger! Natuurlijk eerste reactie helemaal geweldig, maar ik denk dat ik pas echt blij ben als de verloskundige me verteld en laat zien op de echo dat alles in orde is. Bij de vorige zwangerschap voelde ik niks, ik bedoel ik was niet misselijk, moe dat soort dingen. En nu voel ik me ook gewoon net als anders... Aftellen naar de eerste afspraak en de echo! Liefs
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik weet precies welk gevoel je bedoelt, bij de eerste keer is het alleen maar blijdschap maar nu is daar ook angst bij gekomen. Voor mij is dit de 4e zwangerschap, de 1e mk, 2e is onze zoon, 3e bbz en de 4e is deze zwangerschap. Ik heb het bij de laatste 3 ook gehad dat ik pas blij durfte te zijn toen ik een echo kreeg en een hartje zag kloppen. Meid heel veel sterkte en probeer te genieten. knuffel conny
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop voor je dat de eerste weken voorbij vliegen, als je je echt grote zorgen maakt zou je je kunnen laten doorverwijzen naar het ZH om met 7 weken al een echo te laten maken. Ze kunnen je niets vertellen over de gezondheid oid maar wel dat het hartje klopt! Ik voelde ook niets bijzonders bij mijn zwangerschap en het kwam helemaal goed!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me je zorgen goed voorstellen, ik denk dat ik ook pas echt blij kan zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn. Succes
@ Lintje, krijg je die doorverwijzing gewoon of moet je daar voor in aanmerking komen? Ik neem aan dat ze niet iedereen zomaar naar het ZH sturen. Het is niet echt dat ik me hele grote zorgen maak. Het is meer dat ik er nu totaal niet van kan genieten en ik voel me ook een beetje nerveus zeg maar. Bedankt voor de felicitaties allemaal! Liefs
Jij ook van harte gefeliciteerd, snap dat je pas echt blij kan zijn als je een goede echo hebt gehad! Ik ben ook nog voorzichtig blij. Heb je al snel je eerste afspraak? Probeer van het positieve uit te gaan! Sterkte deze weken..
Gefeliciteerd ! Ik heb ook vroeg om een echo gevraagd bij de huisarts (bleek 6 1/2 week) Ik wou gewoon weten of het goed zat (1994 buitenbaarmoedelijke zwangerschap)en hoever ik was, want ben onverwachts zwanger geraakt. De gynogoloog vertelde mij dat alles er heel goed uitzag, het hartje klopte netjes en het zou niet uitlopen op een miskraam. Ik wist niet eens dat ze dat op een echo in zo'n vroegstadium konden zien. Hopelijk krijg jij ook snel een echo die je geruststeld zodat je kan gaan genieten van de zwangerschap.
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk zijn die zenuwslopende eerste 12 weken snel voorbij en verloopt deze keer alles voorspoedig! Groetjes, Wendy