Ik wil het van de daken schreeuwen.. maar ben heel bang. Bang dat het weer mis zou gaan. In januari een miskraam gehad bij 9 weken en het doet nog zo'n pijn. Ik hoop dat het deze keer goed verloopt. Ik ben zwanger, jipiieeeee
Dat is ontzettend lief van je jes1, dank je Ik duim voor je dat je over 11 dagen een posi test vast hebt
dank je Caruli. Ik zie dat je ook een MK gehad hebt. Moeilijk is dat he. Ik hoop dat je dromen snel uitkomen
gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat alle nu goed verloopt en dat je er straks geweldig van gaat genieten
hey hey gefeliciteerd met je zwangerschap! ik heb in jan ook een miskraam gehad en ben er vandaag achter gekomen dat ik weer zwanger ben, en we zijn super blij maar ook heel angstig, dus ik kan jouw heel goed begrijpen maar we gaan er gewoon vanuit dat dit x alles goed gaat. geniet lekker van je zwangerschap! groetjes
Bedankt allemaal. Wilmatjuh, gefeliciteerd he Ik was ook in nov (14) gestopt met de pil en werd meteen zwanger ,17 dec was mijn nod. We lopen nu ongeveer gelijk. Veel succes en hopelijk hebben we in november een beebke in ons armen [-o< Liefs Anneke
Gefeliciteerd! Ik heb gisteravond een miskraam gehad en ben me nu aan het opbeuren met dit soort verhalen Ben heel blij voor je. x Sophie