Poeh, hier een soort van shock: ik ben weer zwanger! Afgelopen jaar met 16 weken moeten bevallen omdat het kindje was overleden. De afgelopen maanden er heel erg veel mee bezig geweest en van ovulatietest naar menstruatie, naar ovulatietest en weer terug. 2 maanden geleden een andere functie gekregen en het eindelijk een beetje los kunnen laten: het komt nog wel, genieten van het hier en nu en het is wel even prima. En nu.... Zwanger! Gisteren een positieve test in mijn handen... Zoveel gevoelens en verwarring, angst en blijdschap, alles door elkaar! Ook nog eens geen idee omdat ik echt niet meer precies weet wanneer ik voor het laatst ongesteld was... Pfffff zo gewenst en welkom, maar zo wennen aan het idee en zo onzeker!
Gefeliciteerd! Begrijp je onzekerheid helemaal.. Je gevoelens zullen alle kanten op gaan. Probeer ondanks alle onzekerheid en angst toch te genieten! Makkelijker gezegd dan gedaan
Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nog een beetje in shock bent. Maar wel super dat je weer in verwachting bent
Hoi, Ik heb ook een miskraam gehad in de 16 de week, dat was in september. Na 3 maanden was ik weer zwanger en ben nu alweer 24 weken. Heel veel extra controles gehad en alles gaat nu echt goed.Hoop dat het ook bij jou bij jou ook goed blijft gaan!! Gefeliciteerd!