Zwanger van de eerste!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by JimmyChoo, May 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

Feb 7, 2014
    255
    0
    16
    Hey,

Wij zijn zwanger! Nu ruim 4 weken, maar we kunnen het allebei nog niet helemaal geloven..

Het is allemaal zo snel gegaan. In januari ben ik gestopt met mijn medicijnen tegen reumatoïde artritis en vanaf mei mocht ik pas zwanger worden. Ik moest nl. 3 maanden medicijnvrij zijn.

Dus in mei begonnen met de eerste ronde. Gelijk raak! We kunnen ons geluk niet op.

Ik hoop zo dat alles goed gaat!

;)

2. Koekeboeroe

Feb 14, 2014
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het meteen raak is! Gefeliciteerd!

3. Humava

Humava Niet meer actief

Wauw wat fijn zo snel! Gefeliciteerd:)

4. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

Feb 7, 2014
    255
    0
    16
    Thx!!! :D

5. Lisa2014

Lisa2014 Lid

May 15, 2014
    21
    0
    0
    zeeland
    gefeliciteerd! :)

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Gefeliciteerd!!! Spannend he? Hier ook zwanger van de eerste!!

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Super zeg zo snel! Gefeliciteerd en geniet van je zwanger! :)

8. Groningen31

Groningen31 Nieuw lid

May 30, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zwanger van de 1e, vind het net zo spannend!
    In november 2013 met de pil gestopt, eind januari 2014 werd echter de missed abortion ontdekt bij echo 1.
    Nu weer 6 weken zwanger en kijk uit naar de 1e echo over 3 weken, maar vind het ook heeeeeel erg spannend...............

9. Groningen31

Groningen31 Nieuw lid

May 30, 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    En SUPER gefeliciteerd natuurlijk!!!

10. Niesje92

Niesje92 Lid

Oct 25, 2013
    27
    0
    1
    Female
    Gefeliciteerd allemaal. Ook ik ben zwanger van men eerste kindje. Ik had 2 weken geleden een negatieve test en vandaag in 1 keer een positieve test. Ben zooo blij maar is wel nog heel pril. Maandag afspraak maken bij de verloskundige voor een echo. De verloskundige zei dat ik goed al 6 weken kon zijn. Het was sneller gegaan dan we dachten. Maar kei leuk en onverwachts. Ik heb wel al zwangerschapskwaaltjes beetje lichte krampjes en beetje duizelig en best wel erg moe. Hoe gaat het bij jullie?

Groetjes niesje92

11. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

Feb 7, 2014
    255
    0
    16
    Hey thx!! Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Zo spannend he :D loop al dagen met een big smile op m'n gezicht..
    en niesje, super dat je toch nog positief hebt getest na een negatieve test! :)

Ben wel erg moe de laatste dagen. Zodra ik ff op de bank lig, val is in slaap.

Ik kan ook echt niet wachten tot de eerste echo! En om het tegen m'n ouders te vertellen. Hebben jullie het wel al verteld? Of wachten jullie ook nog even tot de eerste echo ofzo?

12. Niesje92

Niesje92 Lid

Oct 25, 2013
    27
    0
    1
    Female
    Haai

Ja ik heb het vandaag tegen mijn beste vriendin en die vriend verteld. En de beste maat van mijn vriendje weet het ook. Aan mijn ouders en schoonouders vertel ik het pas als het echt zeker is dat alles goed is. En hebben jullie gewoontes die jullie moeten afleren. Zoals roken of drinken ofzo?

Groetjes

13. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

Feb 7, 2014
    255
    0
    16
    Vind het echt lastig of ik het nu al moet vertellen aan vriendinnen enzo. Maar denk sowieso eerst aan (schoon) ouders.

M'n vriend is in januari gestopt met roken. Gaat hem heel goed af! Echt knap na 15 jaar roken. Zelf rook ik niet. Dronk in het weekend wel altijd een paar glaasjes. Morgen gaat heel lastig worden.. we worden wrs kampioen met tennis en nu hebben ze champagne gehaald etc. Dus neem een paar flesjes 0% mee die ik dat stiekem in m'n glas schenk. Want als ik een avond niet drink weet iedereen Hoe laat het is. ;)
    Niet dat ik het erg vind om geen alcohol te mogen drinken. Al ben ik nuchter wel een stuk minder gezellig denk ik :p
    En jij?

14. Romy89

Romy89 Lid

May 19, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    20-5 terugplaatsing gehad van een cryo en ik kon het niet geloven maar vanmiddag een positieve test!!! Ik ben zwanger!! :)

15. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

Feb 7, 2014
    255
    0
    16
    Gefeliciteerd!!

16. Niesje92

Niesje92 Lid

Oct 25, 2013
    27
    0
    1
    Female
    Ja ik vind het best wel eng om het te zeggen tegen mijn ouders. Ik zit een tijd in de zw vanwege fibromiyalgie en dan gaan ze snel bemoeien enzo. Dat het niet slim is enzo. Mja komt goed.

ja ik rook dan en dat is heel lastig om af te leren, maar het gaat me heel goed af. Drinken vind ik ook lastig omdat ik graag wel een wijntje drink. Ik ben in februari uitgeteld dus met oud en nieuw geen champagne en met kerst ook niks drinken. Maar ik doe het voor een goed doel.

ik kan ook echt nie wachten tot het zover is. Al lijkt me de bevalling me wel spannend haha.

17. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

Feb 7, 2014
    255
    0
    16
    Toevallig, heb ook een vorm van reuma (reumatoïde artritis) dus ik weet hoe het voelt.
    Knap dat je niet meer rookt!

Bevalling wil ik nog even niet aan denken gahah..

18. Ilvaro

Ilvaro Lid

Jun 1, 2014
    81
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd!!!

Ik kan het ook nog niet helemaal geloven, maar ik heb nu 3 ochtenden op een rij een positieve test.
    Ik zit in ronde 9 (IUI), en deze ronde met behulp van Clomid en Pregnyl. Zou het dan echt zo zijn? Deze keer ook last gehad van dingen die ik nooit heb. Dus het voelt ook anders. Mag ik hopen?

19. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

Feb 7, 2014
    255
    0
    16
    Wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd!!!

Share This Page