hoi dames, ook hier een bange muts! vorige maand een heel vroege miskraam gehad. nu weet ik dat ik sinds een paar dagen dat ik weer zwanger ben... ben heeeeeeeel blij en vooral dankbaar, maar ook zo bang. voel elke keer wat lopen, en denk dan dat het over is. gelukkig is het tot nu toe heeeel veel wit verlies , maar het voelt hetzelfde. zo naar... zal blij zijn als ik ietsie verder ben dan krijg ik meer vertrouwen hoop ik.
Jemig, wat herkenbaar al jullie berichten! Ik heb inmiddels twee miskramen achter de rug. Nu voor de derde keer zwanger. En ooooo, wat is het eng! Het allerengste vind ik nog dat ik nu totaal niks voel, op af en toe een ongesteldheidsgevoeltje na. Maar niet moe, niet vergeetachtig, niet misselijk... Ik voel me dus totaal niet zwanger, en ben zo bang dat het nu al weer misgaat! Ik heb wel al een echo gehad vrijdag en alles lag op schema, maar die angst blijft! Ik leef echt naar de volgende echo toe (vrijdag de 13e.... ) en hoop maar dat ik dan voor de allereerste keer een hartje zie kloppen! Iedereen heel veel sterkte met het doorkomen van de eerste drie maanden!
YYYIIEEHHHOEEEE! Het is 8mm groot en heeft een kloppend hartje! Echt super. Ik heb ZO in de stress gezeten, er valt een berg van mijn schouders! Ik ben 6wk en 5 dagen, minder ver als we dachten. Over 3 weken ga ik weer voor een echo, maar als ik het niet tot die tijd uit hou mag ik eerder. Bedankt voor al het duimen en hopen. Tjonge dit is mooi. Nu is de uitgerekende datum 19 februari, ha, durf ik eindelijk ook zo'n 'hoe-ver-ben-ik' meetlat te maken! Ik wens iedereen zo'n mooie echo toe!
van harte gefeliciteerd, gaaf joh , ik hoop je over een paar weekjes te volgen! geniet er maar lekker van !
Super! Mom2bofnie Dat is een goed bericht!En ook ik hoop je over een paar weken te volgen. Dikke knuffel plonky
Ha die Mom2bofnie, Wat gaaf voor jullie da alles er zo goed uitzag! Houden zo! En nu wel lekker gaan genieten he?! Begin ook wel benieuwd te worden, maar moet nog een weekje wachten op de 1e echo. Lijkt me wel heel leuk om te zien! Geniet ervan! Groetjes Marber
Wat een goed nieuws mom2bofnie! @Lievebeestje gefeliciteerd meis ben heel blij voor je! Ik mag morgen weer voor de 2e echo wel weer spannend en heel fijn dat het al zo snel weer mocht, ik ben heel benieuwd!
Over 2 uurtjes is het zo ver. Ik vind het nu toch wel erg spannend. De vorige keer was het tijdens mijn tweede echo helemaal mis. Ik heb geen reden om dat nu te denken, maar toch spoken die beelden nu door mijn hoofd. Ik ben blij als ik daar ben!
ik had afgelopen november ook een miskraam,. en bij deze zwangerschap had ik natuurlijk ook de angsten of het dit x wel goed zou gaan of niet,... na 10 weken had ik mn 1ste echo, maar ja ach dit stelde mij nog niet echt gerust, ik hoopte dat met de 11 weken wanneer ik een vlokkentest zou doen, en de uitslag goed zou zijn, dat ik dan kon gaan genieten,.... dit deed ik een weekje,... ik was zo opgelucht toen alles oke bleek te gaan.en het flink gegroeid was in die week. ik dacht oke, nu genieten tot de 20 weken echo,.. maar helaas, ik hoorde dat mn verloskundige mij toch eens wou laten checken in het amc, ivm mijn eerdere miskraam (rond 4/5 maanden) dit heeft mijn genieten dus weer flink verstoord,... ik hoopte dat ik na het amc kon gaan genieten, maar nee ze kwamen weer met een voorstel over evt prikken met progesteron,.. toen weer met verloskundige overlegd en kreeg dus gisteren te horen, dat ik niet meer bij mijn verloskundige blijf lopen, maar bij het amc,.. dit alles terwijl men NIET heeft vastgesteld of mijn baarmoedermond misschien te ver open staat,.....maar om te voorkomen,.... zucht dus,......al geniet ik steeds weer ff, steeds weer komt die onzekerheid terug,...terwijl ik zelf gewoon denk dat alles goed zit,... nu nog ff de onzekerheid, volgende week mn 20 weken echo,.... kortom,...niet echt kunnen genieten van mijn dikke bolle buikje, en mijn kleine kereltje in mijn buik,.... maar ach , beter het zekere vh onzekere nemen, als de kleine er eenmaal is, hebben we nog zat tijd samen, om te gaan genieten
He bigdream, ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je. Hope 43, lijkt me idd erg lastig. Maar ik hoor liever dat ze voorzichtig met je zijn dan dat ze er weinig aandacht aan schenken. Geeft het je niet ook een beetje extra veiligheidsgevoel? En die positieve uitslagen zijn toch fijn? Misschien moet je proberen daar wat meer van te genieten. En als je het niet wil... waarom doe je het dan? Als het jou minder genieten en meer stress oplevert moet je het misschien gewoon weigeren. Ik krijg al een beetje een buikje, maar de beep is nog zo klein, dus ik denk dat het mijn darmen zijn die een ander plekje zoeken. Wat denken jullie? Helaas ik moet weer werken, heb een laat vroege, dus dat wordt weinig slapen vannacht (0:00u thuis, 06:20 weg). . Maar goed, nog even doorbijten en dan ben ik het weekend en de maandag weer lekker vrij. Ik zie wel een beetje op tegen het kamp dat ik over 2 weken heb met mijn werk. Is doorgaands al zwaar, maar wordt nu nog zwaarder! Allen: geniet van het wat mooiere weer dat er aan komt. Pak er een leuk boek bij, een lekker kopje thee en ga even lekker ontspannen dit weekend! Groetjes!
he bigdream, Hoe is het met je? en hoe is je echo nog gegaan vanmorgen? ik moest nog aan je denken vandaag. Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad en het was allemaal prima. Ben nu zo opgelucht! Ik hoop dat jij ook goed nieuws hebt! Liefs Marie
He meiden! Bij mij ook goed nieuws, ben helemaal gelukkig! We gaan er voor Marie. Ik mag over 3 weken nog een keer komen om naar het hartje te luisteren! Super he! Liefs
ik kwam ff gluren hoe het gegaan was, nou heel goed dus,... joepiee gefeliciteerd,.. zo zie je maar, we maken ons misschien onnodig druk ik heb het nieuws van gisteren ook weer achter mij gelaten genieten maar, en dan zien we wel weer
Super voor je bigdream! Fijn om al dit soort positieve uitslagen te horen! En (ook) voor de rest: genieten maar van de positieve momenten!
En Mom2bofnie: ik begin volgens mij ook al een buikje te krijgen. Ik heb voor mijn gevoel ook enorme borsten en ik denk dat iedereen het al kan zien. Ik denk dat het waarschijnlijk darmen zijn die een plekje zoeken. De beep kan het eigenlijk nog niet zijn! Toch?
He, bigdream, wat fijn voor je! Ik dacht: kraamzorg aangevraagd? Oh ja, dat moet natuurlijk ook gebeuren! Ik wacht nog even tot mijn volgende echo denk ik. Vanmorgen zat ik in alle vroegte op mijn hurken langs de kant van de snelweg met mijn kop richting grassprieten.... ale: , ik kreeg een onnoemlijke misselijkheidsaanval. Ik was ook veeel te snel opgestaan, te weinig gegeten, te weinig geslapen. Toch net niet hoeven... je weet wel . Maar ik vond het wel appart.. wat moeten al die mensen wel niet gedacht hebben! Ha, ha. Ik wens iedereen een weekend met mooi weer toe!