Wat een spannende en herkenbare verhalen.... Wat duurt het toch om van 4 naar de magische grens van 12 weken te komen. Je moet echt je zinnen verzetten anders maak je jezelf helemaal maf, pfff Wat ben ik dankbaar dat mijn eerst zwangerschap zo heerlijk naïef en zorgeloos (okay prematuur, dat wel) is verlopen ! Nu ik weet wat een miskraam is (begin mei) ben ik veel bezorgder als toen. Ik heb er toen 2 hele verdrietige weken van gehad. Ik troostte me maar met de gedachte dat "alles nog werkt", 5 jaar na mijn vorige zwangerschap op mn 29e.... en dat het heel snel raak was. Ik geloof het pas als ik het zie op een echo ofzo....
Het duurt voor mijn gevoel een eeuwigheid tot de 12 weken voorbij zijn. Vorige week had ik een hele positieve week en dacht ik dat ik best 4 weken kon wachten tot de volgende echo. Deze week heb ik een hele negatieve week. Gelukkig hoef ik niet tot 27 juli te wachten maar mag ik morgenmiddag om 15.15 uur voor een echo komen. Aan de ene kant vind ik dat ik zelf vertrouwen moet hebben, maar ik heb zo'n behoefte aan geruststelling. En dat hoop ik morgenmiddag natuurlijk te krijgen! Duimen jullie voor me? Liefs, Zomer
We slepen elkaar er doorheen lieve meiden! Ik moet zeggen dat het me meevalt en het toch best snel vind gaan nu. Ik vind ook echt dat mijn verloskundigepraktijk een pluim verdient, ze zijn super lief voor me! Ik ben met 7 weken geweest, met 10 weken en mag straks weer in de 13e wee2. Liefs bd
Lieve meiden, Deze echo was ook goed. Weer goed gegroeid. Hij/zij heeft al handjes en voetjes. Wat kon je het goed zien nu zeg. En het bewoog ook nog. Het heeft me weer super gerustgesteld. De verloskundige zei dat de kans dat het nu fout gaat wel heel klein is. Natuurlijk kan het nog steeds, maar ik mag nu wel echt vertrouwen hebben! Ik zal ook de kraamzorg aan gaan vragen. Jippie! Nog maar 2,5 week en dat ben ik 12 weken. Liefs, zomer
Goedemorgen allemaal! Vrijdag 6 juli had ik mijn positieve zwangerschapstest in handen. Ik heb twee kinderen en mijn derde zwangerschap is in april dit jaar met 17 weken fout gegaan. Bij mijn voorgaande zwangerschappen had ik wel de bekende zwangerschapsverschijnselen, maar nu helemaal niks Hierdoor vraag ik me voortdurend af of dit een slecht voorteken is. Is er iemand die dit herkent? Eerdere zwangerschappen wel kwaaltjes en bij latere zwangerschappen niet? Iedere geruststelling/herkenning van jullie is welkom, want ik moet nog tot de 24ste juli wachten op de controle bij de gyn.
Ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag, maar wil je wel zeggen dat ik hoop dat alles goed gaat! Liefs bd