weer zwanger na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miron, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn dat je een aardige vk hebt! Dan kijk je na het weekend toch gewoon wat goed voelt...

Suus

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Precies, laat er even een weekend over heen gaan en maak maandag een beslissing. Persoonlijk zou ik het volgende week wel graag willen weten denk ik.

Trouwens, ik doelde niet echt op dat je daadwerkelijk 3 weken korter zwanger bent dan gedacht. Eerder dat het heel af en toe voorkomt dat ze je terug zetten in termijn en bij een volgende echo weer op het termijn waarvan je zelf uit bent gegaan.

Al zou het natuurlijk best kunnen hoor... Lang levend zaad, 5 dagen na laatste keer sex eisprong (30 december), 10 dagen later de innesteling (... 9 januari) Dan zou 5 weken prima kunnen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Laten we het hopen meid... x K

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daar doelde ik ook meer op: dat er bij een volgende echo beter gemeten kan worden en die drie weken dan 2 weken worden ofzo... Gebeurde bij ons dus ook: eerst 2,5 week, (wij waren ook helemaal perplex: dat KON gewoon niet, tenzij ik een tweede maagd Maria zou zijn geworden), maar dat werd een paar weken later (er zat toen vanwege een vakantie 4,5 week tussen) dus bijgesteld naar anderhalve week na onze cyclusdatum.

Maar goed, da's allemaal redelijk technisch gel*l ;) Ik ben wel heel benieuwd hoe het er volgende week op de echo uitziet en ik duim en bid voor je, dat het wel goed mag zijn!

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo ik heb vanmorgen even gebeld en uitgelegd. Ik kan volgende week maandag om 12 uur terecht.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oke! Spannend. Hoe voel je je nu?

Suus

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik ben nu een stuk rustiger dan vrijdag toen moest het er effe allemaal uit hier en ook tegen mijn man. Hij geloofde me in eerste instantie niet toen ik het zei maar toen hij me zo emotioneel zag had ie toch zoiets van oke. We hebben het ook mijn schoonouders verteld zaterdag. Want we moeten ook iemand hebben voor opvang van onze dochter als het mis gaat en ik moet misschien naar het ziekenhuis. Maar aan de andere kant ik ben nog steeds met vlagen misselijk dus de rest is het nu afwachten.

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo vandaag om 12 uur mag ik voor de echo. Ik ben echt heel erg benieuwd wat we daar te zien gaan krijgen.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik duim voor je!

Suus

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Terug van de echo. Gelukkig was er al wat meer te zien. we zagen zelfs al heel voorzichtig wat hart actie. Volgende week donderdag weer een echo maar ik ben een heel stuk gerust gesteld

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Aaah echt Miron? Wat geweldig! Dan misschien toch een latere eisprong en/of innesteling geweest? Ik ga ondertussen verder voor je duimen dat het goed mag blijven gaan. Houd je ons op de hoogte?

Liefs, K

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ja houd jullie zeker op de hoogte :)

Tja en hoe het mogelijk is is nog steeds een raadsel zelfs de verloskundige had zoiets van daar zit wel erg veel verschil tussen.

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ongelooflijk, Miron. Ik duim voor een superecho binnenkort. Wanneer mag je weer?

Suus

13. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    volgende week donderdag mag ik weer heb eerst een echo en dan de intake.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend!

15. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo dalijk om 11 uur de echo en als alles goed is dan meteen de intake erachteraan.

vind het best wel weer spannend

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Zo hee, zeker spannend, door dit hele vehaal krijg ik een klein beetje hoop..

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend, Miron. Hoe voel je je verder?

Suus

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Met vlagen misselijk maar dat ligt eraan wat ik gegeten of gedronken heb. en ben best wel moe. Als ik optijd naar bed ga gaat het wel maar als ik 1 nacht slecht slaap of net te laat naar bed ga merk ik dat wel een aantal dagen. Maar ben nu een heel stuk rustiger ik heb nu ook echt het idee dat het wel goed zit

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend! Zo meteen weten we meer. Ik denk aan je.

Suus

20. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    zo weer terug met slecht nieuws. Het was niet verder gegroeid dan 6 weken 2 dagen en geen hart actie. Nu dus afwachten wanneer de miskraam zich aan gaat dienen.

Deel Deze Pagina